Friday, December 7, 2012

Selverti kullahoolitsus: tunne end Kleopatrana!

Naise hoolitsetud välimus on tema visiitkaart. Kes ei tahaks enne jõulu- ja uue aasta pidusid näha kaunis välja? Ja milline naine ei armastaks kulda? Ma olin enam kui elevil, kui Meriton Spa hotell kutsus mind Selverti hoolitsust testima. Seda eriti veel seepärast, et minu selle aasta üks paremaid avastusi on Selverti C-vitamiini seerum. 

 Kullahoolitsus on üks erilisemaid, mida olen proovinud ja ma tundsin end tõelise Kleopatrana. Hoolitsus kestab poolteist tundi ja esimesed mõnu impulsid haaravad mind hetkel, mil kosmeetik Annika avab kuldse karbi, kus on erinevad kulda sisaldavad lehekesed, ampullid ja topsikud.

 
Esimese etapina kooritakse nägu ja kaela teemantolmuga. Pärast koorimist pannakse nahale kullalehed ja nendest tulenev kullatolm masseritakse nahka kulda sisaldava seerumiga. Järgneb 20 minutit kullamaski, samal ajal kui kosmeetik masseerib käsi. Lõpuks kreemitatakse 24 karaadise kullaga nii nägu kui kael. Kullakreemi jääb tavaliselt veel ja üle ja see antakse kaasa. Minul jagus kreemi veel terveks nädalaks.

Kosmeetik Annika rääkis, et tegu on efektihoolitsusega, mida soovitatakse teha näiteks hommikul või päev enne tähtsat sündmust. Kullal on märkimisväärne nahka pinguldav ja noorendav mõju, sest olles üks kergemaid metalle, tungib see hõlpsasti sügavale nahka ja mõjutab nii rakke ning nende uuenemist. Oma kogemusele tuginedes võin öelda, et efekt kestab veel nädala - nahk on siledamast siledam. Kuld leevendab tõhusalt ka põletikke ja loob nahale ühtlase jume. Kullahoolduse tulemusel on nahk toidetud, niisutatud ja särav.

Muide, Egiptuse valitsejanna Kleopatra pani igal öösel enda näole õhukesest kullast maski. Niisiis oli mul võimalus tunda end Kleopatrana. Seda võimalust pakun ma ka sulle järgmisel nädalal algavas giveaway`s, sest üks selline hooldus on mul koostöös Meriton SPA-ga ka välja loosimiseks.  Põhjus tulla mulle blogisse jälle külla!

VAATA LISAKS: Selverti C-vitamiini seerum - aasta parim leid
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig