Friday, June 29, 2012

Minu selle suve parfüümid

Sel jahedal suvel olen võtnud kasutusele lõhnad, mis annavad sooja. Minult on palju küsitud just postitusi lõhnadest ja see peaks kõigi parfüümigurmaanide isu täitma. 

Alustan lõhnadest, mida sel hõbedasel kandikul on kõige rohkem - juttu tuleb Serge Lutensi lõhnadest. See oli kuskil aasta tagasi, kui ma Tallinna Kaubamaja lõhnaosakonnas ringi nuuskisin. Olin just ühe traditsioonilise kurgi-lõhna testrit nuusutamas, kui Kaubamajas töötanud konsultant Mihkel sõnas: "Sina ja kasutad sellist tavalist lõhna? No sul võiks küll midagi erilisemat olla!" Järgmisel hetkel olin ma Tallinna Kaubamaja parfüümitoas ja seisin Serge Lutensi lõhnade ees. Nüüd jääb vaid üle küsida: "Kus ma varem olin?"

Fotod: Meisi Volt
 
Serge Lutens on ise oma lõhnade kohta öelnud, et need ei peagi igale ühele meeldima. Mulle meeldivad väga. Praegu, kui jahedus on ikka naha vahel, siis kasutan Lutensi parfüümi "Chergui". Selle lõhnabuketis on muuhulgas magus tubakas, valge mesi ja muskaat. Lõhn jääb pisut suitsune, kuid samas magus. Lutensil on veel ka vanilje lõhn "Un Bois Vanille", kus kõige hea ja parema seas annavad nooti Mehhiko vanilje ja kookospiim. Lisaks on mu laual "Fille en aiguilles", kus võtavad lõhnanoodid üles nii erinevad vürtsid kui ka loorber. Serge Lutensi "Chergui" sobib minu meelest ideaalselt ka meestele. 


Nii kaua, kui mäletan end parfüümipoodides lõhnu uurimas, olen alati põiganud ka meesteosakonda. Eelmisel aastal kinkisin oma abikaasale John Varvatose "Artisani". Pildil on "Artisan" selles muhedas korviga pudelis. See on ütlemata mõnus ka minu jaoks ja vahel kasutan hoopis meestelõhnu. Muide, nüüd on John Varvatos taas Eestis müügil ja kuskil kuu aega tagasi oli see Tallinna Kaubamajas TOP 5 seas. 

Ja muidigi Dior. Lõhnad talletavad mälestusi nii hästi. Mäletan seda helget hommikut, kui käisin oma punapäise hunnitu sõbrannaga varasel hommikueinel ja ta tõi mulle kingiks Miss Dior "Cherie". Ma ei teagi, kas selle parfüümi juures meeldib mulle rohkem parfüüm ise või mälestused ... Mõlemad on igatahes inspireerivad. Miss Diori "Eau Fraîche" lõhnast kirjutasin hiljuti SIIN.

Ja lõpuks La Perla "Divina", mis on inspireeritud šampanjast ja maasikatest. Pikki aastaid oli minu lemmik La Perla "J`Aime", kuid nüüd olen selle "Divina" vastu vahetanud. Muide, just "J`Aime" oli minu esimene lõhnapostutus, mille selle leiad SIIT. "Divina" on küll magus, kuid mitte lääge ja sobib pigem unistesse hommikutesse. Sellega seostuvad hommikud Kataloonia hotellides, kus pakutakse juba varakult pokaal šampanjat ja sinna juurde maasikaid ... Mina olen nüüd küll palju lobisenud. Milliseid parfüüme sina sel suvel kasutad?
 
SHARE:

6 comments

  1. Hetkel jaheda suvega on lemmikuteks Flower by Kenzo ja BVLgari - Jasmine Noir. Esimene on vanilje kooslus pluss üks värskelt teritatud HB pliaats. Teine lõhn meenutab mõnusat nahkjakki väikese lillekesega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenzol on tõeliselt häid parfüüme. Bvlgarist rääkimata. Minu suurim lemmik oli ca 10 aastat tagasi ka üks Bvlgari lõhn, nüüd pole seda enam kahjuks Eestis saada.

      Delete
  2. Su postitused on superhead. Nii hea keelekasutus+ pildid. Ma olen alati nii lummatud su postitustest, et ei jõuagi sulle igakord kommentaare jätta. Sellegipoolest loen alati:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Tore, et mul on nii armsaid lugejaid.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig