Saturday, March 24, 2012

Komplimendikoguja J`Aime


Lubasin läinud pühapäevases postituses, et kirjutan oma blogis parfüümidest. Teen täna otsa lahti ja tutvustan oma pikaajalist signatuur-parfüümi La Perla "J`Aime". See jõudis müüki aastal 2007 ja ühel õnnelikul päeval sain selle kingituseks.



La Perla "J`Aime" tegi iseäranis eksklusiivseks tõik, et Eestis seda toona müügil polnud. Mulle see variant meeldis. Ikka on tore, kui sul on midagi, mida teised endale koheselt hankida ei saa. "J`Aime" on ka täielik komplimendikoguja.  Minult küsiti alatasa, mis parfüümi ma kannan.


Vahepeal panin "J`Aime" riiulile seisma ja kandsin teisi lõhnu, kuid nüüd olen ringiga tagasi.

Praegu sobib "J`Aime" alanud kevadesse ideaalselt. Sellisel ajal, kui väljas haigutavad mustad poriloigud ja kunagi ei tea, kas hommikul sajab vihma (nagu täna Tallinnas) või paistab päike, saab "J`Aime" peale kindel olla. Seda parfüümi kasutades kangastuvad mulle kirsiõied ja ometi ei mängi nad selles parfüümis esimest, teist ega mitte ka viiendat viiulit.  

Mis teeb "J`Aime" siis nii imeliseks? Alatooni annavad bergamot, pipar, Egiptuse jasmiin, vesiroos ja vaarikas. Peamised noodid kingivad parfüümile aga muskus, karamell ja patšuli.


Hea uudis parfüümi huvilistele on see, et nüüd müüakse La Perla lõhnu ka Eestis. Valik pole
küll väga suur, kuid mõned lõhnad on nii Tallinna Kaubamajas kui ka näiteks poes Luxton Boutique (Pärnu mnt 27, Tallinn), mida peab ärinaine Kersti Toots.

Käisin eile Luxton Boutique`is teisi La Perla parfüüme uurimas. Läinud kevadel tuli välja šampanjast ja maasikatest inspireeritud parfüüm "Divina" ning samuti meeldib mulle La Perla "J`Aime L Nuit".

Kiika ka J`Aime reklaami:




"J`Aimel" on kaasas ka ilus kotike ja koos pudeliga mõjub see riiulil väga efektselt. See kott on ka justkui meeldetuletus, et La Perla loodi algselt 1954. aastal pesufirmana. Ja just pesuni tahtsin ma oma postitusega jõuda, sest eile võtsin poest kaasa La Perla kevad-suvise pesu kataloogi.

Seal on nii sulnid fotod ja ilus pesu, et jagan neid pilte ka teiega. Pesu on inspireeritud 60ndatest, mil iga tüdruk tahtis olla filmi "Breakfast At Tiffany's" kangelanna. Mulle meeldib fotodel loodud atmosfäär. Pöörake tähelepanu ka modelli meigile ja soengule.












SHARE:

2 comments

Blogger Template Created by pipdig