Tuesday, December 2, 2014

Instagram Inspiration

Selle nädala Instagrami Inspiratsiooni esimene kangelanna on modell Miranda Kerr, kelle tegemistel hoian silma peal pärast seda, kui ta tuli välja oma ilutoodete sarjaga KORA Organics. Mind alati huvitab, kuidas kuulsused oma tootesarju promovad.

Pole saladus, et mõningates küsimustes pole ma täiskasvanuks saanud - näiteks kogun ma kleepekaid, igasuguseid templeid, mida saab kingipakkidele lüüa ja minu suur nõrkus on märkmikud. Designloveplanner on loonud imelise märkmiku ja läinud mustal reedel olid tema märkimikud kõik 25 % odavamad. Sättisin selle juba ostukorvi, kuid siis silmasin, et kõige odavam saatmiskulu Eestisse on 19 dollarit ja see tundus mulle pisut liig. Mu abikaasa nimetaks sellist saatmiskulu lausa röövimiseks. Kuna ma kogun märkmikke, siis jälgin ka TheDailyRoe tegemisi. Temast inspireerituna näevad osad nädalad minu märkmikus sama värvikad välja. Eesti kuulsustest valisin sel korral lauljatar Teele Viira, see must-valge foto temast on lihtsalt cool ja Teele ise on sama cool. Olen teda paar korda intervjueerinud ja meil on alati pööraselt nalja saanud. No ja kes suudaks hoida end eemale ajakirjade Harpers Bazaar ja Vogue Instagrami kontodest? Viimane Instagrami kaader on aga vormel 1 masin, mis kuulub Fernando Alonsole. Mul on hästi meeles, kui ma ühel päeval (see võis olla kaks aastat tagasi) nõudepesumasinast nõusid välja võtsin ja mu tütar teatas köögilaua taga jalgu kõlgutades: "Kui suureks saan, abiellun Fernando Alonsoga! Ta on kõige kiirem maailmas!" Fernando Alonso on hispaanlasest vormelisõitja, kahekordne maailmameister ja tema aastapalk on 20 miljonit eurot. Üks neid, kelle pärast ma ise kümmekond aastat tagasi vormel 1 vaatama asusin ja noh ... jätkuvalt vaatan. Avastasin hiljuti, et mu tütar jälgib hoolega Instagramis Fernando Alonso tegemisi. Mis ma ikka oskan kosta? Öeldakse, et järjepidevus viib sihile. Tuletan meelde, et kui klikid iga numbri taga oleval Instagrami kontol, avaneb sulle nende pildigalerii. Ja ära unusta ka Stellariumi Instagrami, mis asub SIIN.


10. ALO_OFICIAL1

The first heroine of this week's Instagram Inspiration is the model Miranda Kerr, whom I've kept an eye on after she released her own beauty products line KORA Organics. I've always been interested in how celebrities promote their own products.

It's not a secret that I'm not completely grown up in some respects - for example I collect stickers, all sorts of stamps that can be printed on present boxes, and notebooks are a big weakness of mine. Designloveplanner has created a wonderful notebook and on the past Black Friday, their notebooks were all 25% off. I was already checking out my basket when I realised that the cheapest delivery cost to Estonia is 19 dollars and that seemed too much for me. My husband called the delivery price an actual robbery. Since I collect notebooks, I'm also keeping a close eye on TheDailyRoe. Some weeks in my notebook look as colourful, inspired by her. I picked out Teele Viira from Estonian celebrities this time, this black and white photo of her is just cool, and Teele herself is equally cool. I've interviewed her a few times and we've always had a blast. And who could stay away from Harpers Bazaar and Vogue Instagram accounts? The last Instagram shot is a Formula 1 car that belongs to Fernando Alonso. I remember well this one time (it could have been two years ago) when I was emptying the dishwasher, my daughter announced swinging her legs at the kitchen table: "When I grow up, I will marry Fernando Alonso!". Fernando Alonso is a Spanish F1 driver, two time world champion and her annual salary is 20M euros. One of those who is to blame for me starting following Formula 1 some ten years ago... and I still follow it. I discovered recently that my daughter follows Fernando Alonso on Instagram. What can I say? Persistence pays off. And more… don’t forget Stellarium’s Instagram, that can be found here.
SHARE:

1 comment

  1. DESIGNLOVEPLANNER ja THEDAILYROE on minu Instagramis nüüd uued kontod, mida kindlasti jälgin. Aitäh. Su tütar paistab olevat paras vigurivänt, loodan siis pulmadest blogist lugeda :D Edu!

    http://alexandralovesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig