Friday, November 14, 2014

Girl Friday: Never Say Never!

"Ma ei kanna mitte iial värvilisi sukkpükse! Need on kohutavad! Need on labased! Need on õudsed! Ma kannan ainult ja ainult ihuvärvi sukkpükse!" Jaa... See kuulus lause kuulub mulle. Täpsemalt paar aastat tagasi laususin bravuurikalt need sõnad fotograaf Meisile. Mulle meenub veel teinegi sõnavõtt: "Ma kannan vaid musti pika säärega kummikuid. Kõik muu on jubedus! Ma kannatan veel need punased kassijoonistused oma kummikutel kuidagi välja, kuid see on ka kõik!" 

Vaene Meisi, mida kõike ta on pidanud selle paari aasta jooksul kuulma, kui ma olen oma garderoobitoas turnides järjekordse outfiti seeria jaoks riideid valinud. Minu puhul on kõige lõbusam see, et ma ise unustan oma võimsad sõnavõtud õige pea. Kui me sel korral "Girl Friday" postitust pildistasime, tuletas Meisi talle omasel leebel viisil itsitades mulle meelde asju, mida olen talle aegajalt tähtsalt teatanud. Mis võiks olla selle postituse moraal? Ära iial ütle iial! Hea lause, millega sukelduda nädalavahetusse! 



Outfit details:

Coat: Bickler
Skirt: Carolina Herrera
Polo: Ralph Lauren
Wellies: Hunter Original Gloss
Watch: Daniel Wellington
Bag: Miss Lindy
Earrings: Pi-Ret Jewelry Moon Mood Collection

“I never wear colourful tights! They’re awful! They’re vulgar! They’re terrible! I only wear skin-colour tights!” Yes, this famous statement belongs to me. A few years ago I boldly stated that to Meisi the photographer. I also remember another claim: “I only wear black and high wellies. Everything else is an abomination! I can somehow tolerate the red cats on them, but that’s about it!” 

Poor Meisi, all the things she’s had to hear over the years when I’ve climbed my wardrobe looking for another outfit for a photo series. The funnest part about me is that I forget those bold statements quite soon. When we shot the Girl Friday post this time, Meisi reminded me some of the things I’ve “claimed” every once in a while with her gentle snicker. What’s the morale of this post? Never say never!



SHARE:

7 comments

  1. It's lovely to see you wearing your Wellingtons you look adorable, I wear Wellingtons a lot and always say hello when I see another Girl wearing Wellingtons..
    Kisses
    Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ever so, dear Julia. Oh, its seems that Hunters are love of my life :)

      All love, Stella

      Delete
  2. Värvilised sukad on vahvad, eriti kui ülejäänud riietus on tumedamas toonis, on erksat tooni sukad juurde väga sobivad.
    Antud piltidel on jälle toon-toonis sukad Hunteritega väga hea valik :)
    Eelarvamusega suhtuksin päris neoontoonidesse ja kahtlastesse lillekestesse-liblikatesse sukkadel, aga kindlasti suudaks keegi ka need välja kanda :D võib-olla...ikka kahtlane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Pelgan samuti, et liblikad siin-ja seal sukkadel on pisut kahtlane :) Jah, väga kahtlane :D

      Delete
  3. see mantel on lihtsalt i-me-li-ne! ja käekott samuti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Kui ma mäletaks, kuhu selle kevadel panin, saaks sügisel jälle kandma hakata...

      Delete
  4. Imeline outfit. Sulle sobib väga! :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig