Thursday, September 11, 2014

Sea Of Shoes: Meet Melissa

Seekordse "Sea Of Shoes" postituse pühendan kingadele, mille kohta on öeldud: plastik muutub kullaks! Firma Melissa kingad need, mille peal on minu ihar pilk pidama jäänud. Need spetsiaalse tehnoloogiaga loodud plastikust kingad on mugavad ja erakordselt originaalsed. 

Melissaga on teinud koostööd andekad moeloojad ja stilistid. Nii on Melissale disaininud kingi Vivienne Westwood, Jean Paul Gaultier, Alexandre Herchcovitch, Edson Matsuo, Zaha Hadid, Karld Lagerfeld ja paljud teised. Mulle meeldib väga Karl Lagerfeldi looming, sest platvormkingad on alati minu esimene valik. Tänasest kollaažist meeldivad mulle Karl Lagerfeldi Ultragirl Heel (nr.2) ja Blue Rainbow Ginga Heeled Shoes (nr.7). Suveks võiks aga valida Melissa Style Blue (nr.5), mida leiab nende kodulehelt veel neljas erinevas toonis. Imetlust väärivad ka Vivienne Westwoodi loodud kollektsioon - nende stiil jääb minu jaoks rohkem "Alice Imedemaa" kategooriasse (kirjutasin muinasjutulistest kingadest SIIN). Melissal on ka imetlusväärne kolleksioon, mis loodud lastele. Viimased kaks paari sellest kollaažist on disainitud just väikestele preilidele. Kas mõnel minu lugejal on juba kodus paar Melissasid? Mina alles mõtlen, kas vajan ikka kõiki maailma asju. Elame. Näeme.
10. Kitty 3

This “Sea Of Shoes” post will be dedicated to the shoes, that have been described as a gold made of plastic! A company Melissa makes shoes that my needy eye has stopped on. These shoes made with special technology straight from plastic are comfortable and very original.

Many talented fashion designers and stilists have been working with Melissa. So, shoes for Melissa have been designed by Vivienne Westwood, Jean Paul Gaultier, Alexandre Herchovitch, Karl Lagerfeld and many more. My personal preference is the creation of Karl Lagerfeld, because platform shoes are always my number one choice - I like Karl Lagerfeld Ultragirl Heel (no 2) and Blue Rainbow Ginga Heelded Shoes (no 7) from this collage. For summer Melissa Style Blue (no 5), that can be found from their website in four other shades, would be perfect. Another admirable collection is by Vivienne Westwood - their style represents more Alice In Wonderland to me. Melissa has also a wonderful collection for children. Last two pairs in the collage has been designed for the little ladies. Has anyone  a pair of Melissas at home? Right now I am thinking if I really need all the things in the world. We’ll live and see! 

SHARE:

3 comments

  1. minu jaoks on sea of shoes kollaažid kõige oodatumad. ma ei ole melissast midagi varem kuulnud, kuid sulle soovitan pigem nr.2 kingi, mis on päikeseprillidega. sina suudad kõik välja kanda. mina valiksin endale nr.4 või nr.5, sest ma ei kanna kõrgeid kontsasid.

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig