Friday, June 27, 2014

Girl Friday: The Paul Smith Hat Mystery

Nii kaua kui end mäletan, olen olnud kübaratest vaimustuses. Mul on vastavalt igale aastaajale mõned vaimustavad peakatted, mida püüan igal võimalusel kanda. Aegamööda on mul kujunenud välja lausa kübarapark - suvistest kübaratest hoian paar-kolm oma kodus ja ülejäänud on hoiul minu vanemate juures. Suvel peame tavaliselt maha paar-kolm kübarapidu ja siis on hea, kui need külalised, kes ilma kübarata kohale tulevad, saavad minu kogust endale peakatte laenata. 

Läinud suvel kadus ootamatult minu kübarapargist Paul Smithi lilledega kübar, mille hind on küündib 200 euroni ... Niisiis korraldasin ulatuslikud otsingud, kuid mis jäi kadunuks, oli minu imeline kübar. Sel kevadel läks minu ema ühe aedniku juurde lilli ostma. Olime seal ka eelmisel suvel käinud ja kui ema lillesülemiga koju jõudis, võttis ta mulle kõne: "Arva, mis on minu käes? Sinu kaduma läinud kübar!" Selgus, et olin eelmisel aastal oma kübara jätnud aedniku juurde ja too hoidis seda terve aasta erakordse hoolikusega! Ta ikka lootis, et lähme lilli ostma ja ta saab selle tagasi anda, kuid alles aasta hiljem sain oma kaunitari tagasi. Pärast seda otsustasin oma Paul Smithi kübara kohemaid pildile jäädvustada, enne kui selle uuesti kuhugi unustan. Minu hajameelsust arvestades on see täiesti võimalik ...



As long as I can remember myself, I have always been excited about hats. I have, in accordance with any time of the year, some hats that I try to wear whenever possible. Slowly, I have developed a regular hat park - of the summer hats, I'll keep a couple at my home and the rest in storage at my parents. In the summer, we usually have two or three hat parties, so it is very convenient if the guests who arrive without hats, can borrow one from my collection. 

Last summer, my Paul Smith hat with flowers, the price of which is close to 200 euros, suddenly disappeared from the collection ... So I arranged extensive searches, but what remained lost, was my wonderful hat. This year, my mom went to one of the gardeners to buy flowers. We had been there the previous summer, and when mother came back, she called me: "Guess what's in my hand? Your lost hat!" It turned out that I had left my hat at the gardener on the previous summer, and he had safe-kept it for a year. He had hoped that as we’d be going to buy flowers, he can return it, but it wasn’t until a year later that I got my beauty back. We captured a picture of my Paul Smith hat before I should forget it somewhere again, which, in the light of my absent-mindedness, is entirely possible ...

Outfit details:

Hat: Paul Smith
Dress: Calypso Christiane Celle
Jacket: Carlisle  
Necklaces: Pi-Ret Jewelry "White Lily" and "Karmen Or Carmen?"
Earrings: Pi-Ret Jewelry "Amelii On The Moon" 

PHOTOS: Meisi Volt

SHARE:

6 comments

  1. Tõeline kaunitar see kübar ja nii tore kuidas leidis tee koju tagasi, vahvaid asju ikka juhtub. Mulle on ka alati kübarad meeldinud, aga endal ei ole, sest mulle tundub, et mulle ei sobi need kaunikesed kuidagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead, kübara kandmine on harjumuse asi. Ja ma olen kindel, et maailmas leidub kindlasti vähemalt ÜKS kübar, mis sobib ka Sulle!

      Delete
  2. Kõigil ei õnnestu kübaraid välja kanda, aga sulle sobib küll lihtsalt suurepäraselt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui on huvi, tasub neid proovida ja testida. Vahel panen pähe üsna mõtetu kübara, kuid kui seda kodus mõnda aega kanda, siis muutub terves olemuses midagi ning siiski on võimalik enamikel naistel kübar välja kanda.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Kelly. Ütlen Sinu kübarale komplimendi edasi.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig