Monday, December 16, 2013

Mart Sander perfume review: Etienne Aigner No 1

Etienne Aigner No 1 bears a message of festivity and mystery. I have used if for a week or so, both in the morning and in the evening, even though I know that it is a perfume for night-time.  

The smokey incense can be much too flashy for a pre-noon business, as if you wore tails and top hat running your morning errands. It’s not a sporty and sunny smell – this is a mixture of the atmosphere of a Byzantine church, Roman catacombs and Turkish bazaar. 

 
I have never been inside a harem – I presume one has to be a woman, a sultan or a eunuch – but I imagine that’s how it smells – misty, velvety, as if no windows had been opened for the last 100 years. This is a cent to arm oneself with when out for a kill in a night club. No 1 is in a very simply shaped handy bottle, that is made exciting by the secretive darkening glass, as if designed to hide the message of the scent from a nosy onlooker. 




Mart Sander arvustab: Etienne Aigner No 1

Etienne Aigner „No 1“ kannab endaga sõnumit pidulikkusest ja salapärast. Olen seda kasutanud umbes nädala, nii hommikul kui õhtul, kuigi tean, et see on pigem öine lõhn. Suitsune viiruk võib hommikusteks asjaajamisteks olla liiga intentsiivne, justnagu läheksid ennelõunal linna vahele fraki ja silindriga. 

See ei ole sportlik ja päikeseline lõhn - see on essents Bütsantsi kiriku, Rooma katakombide ja Türgi basaari atmosfäärist. Ma ei ole viibinud üheski haaremis - selleks peaksin olema kas naine, sultan või eunuhh - aga ma kujutan ette, et seal lõhnab just niimoodi, häguselt ja sametiselt, nagu poleks 100 aastat aknaid avatud. Selle lõhnaga tasub end relvastada ööklubisse vallutusretkele suundudes. „No 1“ on väga lihtsa disainiga käepärases pudelis, mille muudab huvitavaks tema salapärane tumenev klaas, mis justnagu üritaks lõhna sõnumit suvalise uudistaja eest varjata.

SHARE:

6 comments

  1. Kui põnev ja salapärane!
    Aga foto taust meeldib mulle vähemalt sama palju! Väga õnnestunud!!! Suurepärane!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mart poseerib oma galeriis "Galerii" maali taustal, mille ta on ise maalinud :) Imeline, eks.

      Delete
  2. Missugune kirjeldus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, Mart on tõeline sõnažonglöör. Ütlen kõigi head ja ilusad sõnad edasi. Aitäh.

      Delete
  3. Kuidas mulle meeldib sellised tootekirjeldusi lugeda!

    www.cosmeticspower.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka :) Ma olen alati suures elevuses, kui Mart mulle taas uue arvustuse saadab.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig