Thursday, December 5, 2013

Kingisoovitus: Shiseido Ibuki imed


Parim kingitus on hästi hoolitsetud näonahk. Olen viimasel ajal leidnud palju uusi ja huvitavaid nahahooldustooteid, mis tulevad heade semudena minuga  uude aastasse kaasa. Üks favoriit on Shiseido sari IBUKI, mis nägi suvel ilmavalgust ja pakkus testides minu jaoks palju üllatusi.

 Kogu IBUKI sarja puhul meeldib mulle idee, et see esindab hingamist - IBUKI niisutab ja kaitseb nahka, laseb nahal uuesti hingata ning kaitseb väliskeskkonna kahjulike mõjude eest. Esimene lemmik kogu sarjast on minu jaoks Shiseido IBUKI Softening Concentrate. Koostiselt on ta kergelt geeljas ja meenutab pigem seerumit. Õrn, kuid väga tõhus, mida kulub vähe. Õhtuti, kui olen meigi eemaldanud, kannan seda vatipadjaga nahale. Väärib mainimist, et nädal pärast IBUKI Softening Concentrate`i kasutamist tundsin, et ma ei pea enam öökreemi tantsule paluma. Kiiresti imenduv kontsentraat on lihtsalt nii tõhus niisutaja, et öökreem tundub Softening Concentrate`i seltskonnas liigne. 



Kuidas kliima nahka mõjutab?

Ma olen juba mõnda aega veendumusel, et Eesti kliimas on täiusliku näokreemi leidmine omaette retk. Me elame kliimas, kus ühel päeval tervitavad meie nahka miinused ja järgmisel päeval juba plusskraadid ning seda vaid selleks, et kohe läheks uuesti külmaks ja rõske tuul naeraks meile taas näkku. Keskküttega korter kuivatab omakorda nahka ja kui sa tööle jõuad, panustab boonusena sinu naha kuivusesse kontori konditsioneer. Pole ime, et ka kõige rasusema näonahaga inimestel tekib sügisel ja talvel pindmine kuivus. IBUKI Refining Moisturizer Enriched kreem on siinkohal ustav abiline - ta libiseb mõnusalt nahapinnal laiali ja imbub kiiresti. Sarnaselt Softening Concentrate`iga kulub ka Refining Moisturizer Enriched kreemi vähe, kuid ta niisutab põhjalikult. Mõlemad tooted lubavad siledat nahka ja seda see Jaapanis loodud IBUKI ime ka teeb. Juba nädal pärast kasutamist on nahk justkui endaga sõbraks saanud, ta on siledam, siidisem ja värske jumega.
Ibuki tooted sisaldavad taimset kompleksi - muu hulgas valget piimanõgest ja tsitrusviljalise juzu seemne ekstrakti. 


IBUKI sarjas on minu kolmas lemmik Eye Correcting kreem, mida kasutan hommikul. Seda piimjat kreemi kasutades mõtlen just valgele piimanõgesele - kreem on küll sügavniisutav kuid samas kerge nagu suvine tuul. See turgutab kurnatud silmaaluseid ja annab neile uue hingamise. IBUKI toodete lõhn on kerge ja kütkestav. Need on loodud naistele alates vanuses 25 eluaastat. Kui sul on jõuluvanale veel kiri saatmata ja sa otsid endale uusi nahahooldustooteid, siis kaalu kindlasti IBUKI tooteid. 

Muide, ülemise foto tegi minu 8aastane tütar. Usaldasin oma tütrekesele vist juba 3aastaselt esimest korda oma fotokaamera ja lubasin tal maailma pildistada nii nagu tema seda soovis. Mõni aeg tagasi, just enne magama minekut haaras ta kaamera ja jäädvustas selle sulni ilma meigita hetke. 
SHARE:

7 comments

  1. Shiseido Ibuki Softening Concentrate'i kohta olen kuulnud ainult häid sõnu!

    Ma olen pikka aega mõelnud soetada endale high end silmakreem ja see Shiseido silmakreem tundub väga ahvatlev :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shiseido silmakreemid on klass omaette :) Minu suur lemmik on ka see, mida arvustasin hiljuti siin: http://stellaarium.blogspot.com/2013/11/arvustus-shiseido-bio-performance.html

      Delete
  2. Ilma meigita tuleb eriti hästi roheline silmavärv esile, väga ilus.

    ReplyDelete
  3. Shiseido tooted kuuluvad ka minu lemmikute hulka. Kasutan IBUKI kreemi ja silmakreemi, nüüd nii nädalakese juba, ja leian samuti vaid kiidusõnud - tekstuur, pakend - kõik, kõik on väga hea. Plaanis Jõuluvanale kirjutada, et IBUKI Softening Concentrate`i oleks ääärmiselt rõõmustav kingikotist leida :)

    ReplyDelete
  4. Minu nägu näeb pidevalt väsinud välja ja silmaalused tumedad, kuna olen ööinimene. Peab kindlasti seda kolmandat - Eye Correcting kreemi proovima!

    ReplyDelete
  5. Väga kena oled ka ilma Shiseidota! Aga mina vajan küll kreemide abi!!!

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig