Friday, December 20, 2013

Outfit: Schoolgirlish Friday

I've recently come to love more and more the different shades of dark blue. This purple Amanda Smith handbag, embellished with rivets and stone, can perfectly be mixed with shades of blue. In fact, initially I wanted the same model that had the perfect blend of black and red.  

But at the last moment I laid eyes on my handbags, and I had to admit that the amount of red in my collection is already too large... But polka-dotted items are lacking in my wardrobe, and a Lindex sweater is a great find for me, to be worn with Kate Spade `s schoolgirlish dark blue skirt. But the dot on the I is my club jacket, once again from Lindex - their Holly & Whyte collection. 
FOTOD: Tiit Blaat
Outfit details:

Sweater and jacket: Lindex
Purse: Amanda Smith
Skirt: Kate Spade
Shoes: Basconi

Saa tuttavaks minu uue lemmikuga - ta on nagu roos - pisut okkaline, kuid imekaunis! Üks eriti armas päkapikk veebipoest Hippster kinkis mulle  võimaluse valida nende rikkalikult lehelt välja stiilne käekott, millega uude aastasse minna.

Olen viimasel ajal aina enam hakanud armastama erinevates varjundites tumesinist värvi. Seda lillakat neetide ja kividega kaunistatud Amanda Smithi käekotti saab ideaalselt siniste toonidega miksida. Tegelikult soovisin esialgu sama mudelit, mis oli täiuslik segu mustast ja punasest. Kuid viimasel hetkel heitsin pilgu oma käekottidele ja pidin tõdema, et punaseid on minu kogus juba liiga palju ...  

Kiika kindlasti Hippster.ee lehele ja vaata, kui ilusaid käekotte nad pakuvad. Aastavahetus on tulemas, seega vajad sa kindlasti endale peoks üht uut käepärast clutchi. Kui nüüd hästi  järele mõelda, siis on aastavahetuse pidu ju kõigest ettekääne. Kelmikad käekotid on naiste parimad sõbrad! Hippsteri Facebooki lehe leiad SIIT.


Pühade eel võib pisut nalja teha. Selleks, et sa saaksid käekotist täiusliku ülevaate, tegime lõbusa ja liikuva pildiseeria. Ah jaa... Kuidas sulle meeldib minu uus soeng?

SHARE:

20 comments

  1. Mulle VÄGA meeldib su uus kelmikas look. Armastan nimelt tohutult lokke ja teen neid igal võimalusel isegi. Tohutult äge ja nostalgiline soeng. Ja mummuline kampsun on ka super.
    Üldmulje: imekena
    Ja kott on naelapea pihta:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soeng on jah klassika-klassika. Lokid teevad tuju heaks. See mummuline kampsun on minu suur lemmik - olen seda kogu sügise kandnud :)

      Delete
  2. Super ilus oled, Stella! :) Kott on ka väga cool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Marge. Ütlen ka kotile komplimendi edasi!

      Delete
  3. Väga feminiinne look :). Väga meeldivad su lokid!
    Mul endal kodus täpselt samasugune, kuid üleni must kotike Lindexist. Lemmikaksessuaar see sügis/talv! Sõbrad naeravad, et ükski pätt ei julge lähedalegi tulla :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, see kott on enesekaitseks ideaalne! Võiks lausa öelda: ilus enesekaitse :)

      Delete
  4. Väga mõnus outfit ja soeng meeldib eriti...Sulle väga sobivad lokid ja üldse kelmikamad soengud ja outfitid, sest oled ise ka ju selline päiksekiir.
    Kott on klass omaette. Seda igaüks kanda ei julgeks, aga sinule sobib:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Lokid on ka minu jäägitud lemmikud. Aga väike gramm kelmikust sobib igale naisele :) PS. Vairi, saatsin Sinu võidu kohta Sulle ka kirja. Loodan, et said kenasti kätte.

      Delete
  5. Väga super kott ja stiil :)

    www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. See kott on tõesti kümnesse. Üks daam, kes nägi pildiseeria tegemist pealt, tahtis kohe teada, kus seda osta saab :) Käekott on lives veel ilusam.

      Delete
  6. Jaa, nõustun empsiga.
    Mulle meeldivad sinu viimase aja postitused eriti, sest need on lõbusad ja mängulised. Ei pea alati nõu jagama ja meid harima. Sest ega see lõpuni ikka õnnestu:) Kogu seda moe-ja iluteadmiste pagasit edasi anda, mis sinul on, võtab kindlasti palju aega ja...Võid vabalt ka selliseid n-ö lollitamise postitusi teha. Nagu näiteks see kotiga liikuv pildiseeria. Lihtsalt pildid sinust uue soengu ja kotiga. Mõnusad riided ja meie oleme rahul ja imetleme:)
    Ma loodan, et sa ei solvu. Tahan lihtsalt öelda, et mänguline sina on kõige toredam.
    See soeng on tõesti lustakas ja väga sinulik, seda tahtsin ma öelda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sina ja Sinu ema olete Stellariumi kõige särtsakamad kommenteerijad. Ausõna - kuu lõpus annan välja eripreemia :) Teete mu tuju heaks!

      Delete
  7. Vallatu lokiline soeng on ilus ja sobib väga hästi :) Mummud on mu lemmikud.
    Kelmikad ja mängulised postitused on lõbusad ja teevad tuju heaks.
    Ja käekott on imeilusate värvidega, olen ise sinisefänn :) ja kotti saab kasutada mitmel moel, usun, et koti sõjaka välimuse saab kasutada ära ka stiilse enesekaitserelvana, kui äärmine vajadus :P Kui praktiliselt nagu Pipi läheneda multifunktsionaalsusele :D
    Kaunist Jõuluaega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma armusin ka mummudesse uuesti, kui seda kampsunit nägin. Nüüd on plaan soetada suveks mummuline seelik - ilmselt punasel tausal valgete mummudega. See kott on tõesti ilmekas näide, kuidas sõjakus võib olla ühtlasti ka väga glamuurne, isegi praktiline :)

      Delete
  8. Issake Anna Smith'i kotid on kõik minu maitsele. Ma kohe ei oska mida valida. :S Järgmine kuu vist peabki ostma õige mitu tükki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seal on "ohtlikult" palju ilusaid käekotte. Ma murdsin tükk aega pead, mida võtta, mida jätta :)

      Delete
  9. Ma tahan ka seda sviitrit Lindexist. Väga vinge! Kust Sa Kate Spade`i ostad? Ma tõin New Yorkist endale äsja kingad - hirmkallid olid. Meeldib, et Sul on ikka kõvad high-end brändid seljas, mida miksid Lindexi ja muuga.

    ReplyDelete
  10. Hey very cool site!! Guy .. Excellent .. Wonderful ..
    I'll bookmark your blog and take the feeds also? I am happy to
    find so many useful info here in the post, we
    need work out more strategies in this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

    My web-site; Beats By Dre Solo

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig