Sunday, December 1, 2013

Ava Stellariumi advendikalender

Soovin sulle ilusat jõulukuud! Sel aastal rõõmustab Stellarium sind advendikalendriga - iga päev saab üks lugeja ühe kingituse ja nii 24.detsembrini välja! Selleks puhuks kutsun kõiki blogi jälgijaid Stellariumi blogi kommentaariumis kirjutama ja kaasa elama.

Vali välja mõni nendest teemadest: kirjuta mulle, mis on olnud blogis sinu arvates selle aasta parimad postitused ja anna kindlasti teada, milliseid kirjutisi Stellariumist edaspidi ootad. Mul oleks põnev teada kust riigist ja linnast sa mind loed ning kui pikalt oled blogi jälginud.

Igal hommikul avaldan Stellariumi Facebookis foto auhinnast, mis läheb loosi. Ma ei pane pahaks, kui kirjutad mitu vahvat kommentaari ja lööd kaasa kasvõi iga päev! Kui sul esimesel nädalal ei vea, siis sellest pole lugu - tuleb uus nädal koos uute üllatustega!



TÄHELEPANU!

Selleks, et võtta osa advendikalendri mängust, tuleb sul olla Stellariumi fänn Facebookis. Oleks imetore, kui oled Stellariumi follower. Vajuta paremal Join This Site ja oledki kohal!
 

Stellariumi Facebooki lehega saad liituda SIIN.

Selleks, et Stellariumi ainulaadne virtuaalne advendikalender jõuaks võimalikult paljudeni, jaga seda postitust oma Facebookis/blogis/Twitteris/Instagramis! Võitjate nimed leiad järgmisel hommikul sellest samast postitusest.

 Kellel ei vea Facebookis, sellel võib vedada Instagramis. Igal pühapäeval loosin ühe üllatuse välja nende vahel, kes liituvad või on juba liitunud Stellariumi Instagramiga SIIN.



VÕITJAD:


1.detsember - Nurme Seebi lõhnaküünla "Stellarium" võitis Aivi Omer.
Esimese advendi Instagrami loosiga võitis OPI minilaki Merlin Kase.
2.detsember - Piret Jewelry käevõru võitis Jaanika L.
3.detsember - Versace "Bright Crystal" Ketely K
 4. detsember - Mumm Mõmmi koti võitis Monika Mölder.
5.detsember - Payot päevakreemi võitis Theresa Dee Torjus.
Theresa Dee Torjus
6.detsember - TIGI palsami ja shampooni võitis Maris ehk LittleBrox. 
7. detsember - Victoria's Secreti kehaspreiga "Pure Daydream"võitis Stevelin. 
8.detsember - JOIK lõhnaküünla "Sensuelle" võitis Kadri Rajala. 
Teise advendi Instagrami loosiga võitis OPI minilaki Gerttu.

9.detsembri loosis võitis Annemarie Börlindi komplekti Kati Pajuman.
10. detsembri loosis võitis Burberry lõhna Kätlin Laasik.
11.detsembri loosis võitis Max Factori jumestusvahu Gerli Korotkov. 
12.detsembri loosis võitis Lanvini minilõhna ja kaelaehte Liivi Kull. 
13.detsembri loosis võitis Evita Peroni peaehte Eva-Maria Virnas. 
14. detsembri loosis võitis Lolita Lempicka uue parfüümi Pille Teller. 
15.detsembri loosis võitis Kodutuli küünla Jaanika T. 
Kolmanda advendi Instagrami loosiga võitis OPI minilaki Mustikamoos.
16.detsembri loosis võitis Dr. Hauschka komplekti TiiGR. 
17. detsembri loosis võitis Clarinsi seerumi Vairi Virnas. 
18.detsembri loosis võitis OPI "Holiday" komplekti Rena. 
19.detsembri loosis võitis Avoni ripsetuši MerilyŠ.
20.detsembri loosis võitis Burberry Body minilõhna Maaria.
21.detsembri loosis võitis Lady Gaga lõhna Triinu. 
22. detsembri loosis võitis Kodutuli küünla Mari-Liis Suvi. 
Burberry Body minilõhn
Neljanda advendi Instagrami loosiga võitis Adeni huulepulga Maia Melbarde.
23. detsembri loosis võitis OPI küünelaki Epp.
24.detsembri loosis võitsid Max Factori ripsmetuššid Kristiina Laur ja Karinee Sein, Pupa komplekti saab Liisa Tähiste. Serge Lutensi lõhna võitis Kelli.
Kristiina Laur




Gerli Korotkov 
Palju õnne! Head võitjad - palun võtke Stellariumiga ühendust info@stellarium.ee Stellarium vastab kirjale nädala jooksul!
Ilusaid pühi kõigile!

LOE LISAKS: Stellariumi Klubi suur parfüümiloos! 

147 comments:

  1. Tallinnas elan ja olen, lugenud olen blogi viimased aastad. Meeldib silma peal hoida kuna tegemist on kauni ja tegusa naise blogiga. Täis on see häid mõtteid ja igasugu uute toodete esitlusi. :) Ja mis veel, peale selle on vahvad loosimised! Kaunist talve!
    Tiigrr@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Elan Eestis, Pärnumaal. Jälgin Sinu blogi umbes aasta ning mulle meeldivad kõige rohkem mitte konkreetselt mingite teemadega postitused, kuivõrd fotod ja üldine õhustik. Sinu blogist õhkub soojust, samas luksuslikkust. Loen blogi mitte niivõrd selleks, et saada mingit konkreetset nippi või nõuannet (kuigi ka neid saab) vaid pigem sellepärast, mis tunde see minus tekitab.

    Mariann
    mariann.nurmeste.001@mail.ee

    ReplyDelete
  3. Parimad postitused on Sinult alati need kuhu on lisatud pildid Sinust endast. Oled tõeliselt ilus naine ja alati on kohe lust neid pilte vaadata ja imetleda nii Sinu riietust, meiki kui ka kogu komplekti. Kindlasti oled suureks eeskujuks Eesti naistele ja teistele blogijatele, k.a. mulle. Sinu blogi oled jälginud sellest ajast saati kui üldse blogid avastasin, see võib siis olla äkki umbes 1 aasta või peale? Kui ma õigesti mäletan, siis Sinu blogi oligi üks esimestest mida jälgima hakkasin ning peale seda hakkasin otsima veel blogisid mida jälgida ning avastasin kogu selle blogimaastiku :)

    ReplyDelete
  4. Kõige paremad postitused on arvustused.. näiteks toodete, siis hea lugeda, kui endal samuti plaanis osta.
    Ja teine väga südamelähedane teema on sisustus ja kodu. Sellised postitused teevad südame soojaks :)

    Mina loen Sind Põlvast ja umbes poolteist aastat juba :)

    ReplyDelete
  5. Kõige rohkem meeldis lugu: Minu lemmik hobi ja heameelega ootan ikka kõiki ilu-uudiseid!! :) Ilusat esimest adventi!

    ReplyDelete
  6. Olen blogi jälginud vaid mõned nädalad (Harjumaalt, Koselt) ning sellest täiesti sõltuvuses. Muidugi teeb kurvaks veidi see, et läbi postituste on juttu kogu aeg loosimistest ja väga vähe juttu toodetest, mida reklaamitakse, moest, ilust, elustiilist jne. Ka kõigest muust oleks tore lugeda.

    ReplyDelete
  7. Kõik sinu postitused on super! Oma lemmikut on raske välja tuua..Võib olla sinu arvustused..Olen jälginud sind umbes pool aastat!
    Üha enam hakkab meeldima:)

    ReplyDelete
  8. Sinu blogi olen juba nüüdseks pea aasta lugenud. Iga postitus on omaette lugemisekogemus, ning tekitab südamesse sooja tunde. Meeldib et Su sissekandeid ilmestavad reaalsed pildid- see loob kohe usalduslikuma lugemis õhkkonna. Mõnusat jätkamist!

    ReplyDelete
  9. Olen blogi jälgija olnud umbes pool aastat. Stellarium oligi vist esimene blogi üldse, mida jälgima asusin. Loen põnevusega toodete arvustusi, samuti vaatan meelsasti outfiti postitusi. Eriti meeldivad need lood, kus blogi autor ise endast kõneleb - näiteks kübarate lugu, siis meenub üks lugu rõivaste valimisest järgmise päeva ürituseks (kes meist ei oleks sarnase probleemiga hädas olnud), kokkuvõtvalt - eriti lahedad on just need lood, kus on lugejal võimalik ära tunda ka killukene endast. Edu selle toreda blogi pidamisel!

    ReplyDelete
  10. Olen Stellaariumi lugeja olnud ligikauda aasta. Blogi juures meeldib mulle kõige rohkem sinu mänglev kirjastiil - nii sõbralik, andekas ja eriline, pealegi mõistad sa ka komasid jms vahele panna, mis on minu jaoks suur blogi (väli)määraja :). Kindlasti on mu lemmikpostitused seoses OPIga, need olid väga huvitavad. Samas meeldivadki mulle kõiksugused iluteemalised jutud, niiet jätka sealt, kus pooleli oled.

    Epp,
    www.cosmeticspower.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Olen lugeja umbes aasta, teemad ning jutud on kõik huvitavad, midagi konkreetset välja tuua ei oskakski! :) Edu edaspidiseks!

    ReplyDelete
  12. Mina elan kaasa teile,olen päris kaua blogi jälginud.Lemmiklugu on "minu lemmik hobi" Jõudu ja jaksu!

    ReplyDelete
  13. Olen blogi lugenud vb 5 kuud.Vahest ikka on aega käia lugemas ja piilumas midagi huvitavat.Kõige rohkem meelidb lugeda arvustusi.Kõikides lugudes on midagi huvitavat ja kõrvataha panevat.
    Kaunist 1 ADVENTI sulle!! :)
    Elan hetkel Soomes Tamperes!! :)

    ReplyDelete
  14. Aga mulle meeldis sinu lugu seiklusest Viljandis :) Nii armas on lugeda oma kodukohast kuigi ma ei ela Viljandis siis Viljandimaa on ikkagi mu kodu.

    ReplyDelete
  15. Jälgin blogi Rakverest, umbes aasta juba.
    Huvitavad teemad, eriline kirjutamisstiil, kaunilt illustreeritud.
    Armastan blogi jälgida mitte ainult info saamiseks, kuivõrd rõõmsa, helge meeleolu pärast, mida selle blogi lugemine tekitab :)

    Riina
    renafehr148@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Olen blogi lugenud alla aasta, kuid soovin, et oleksin juba varem selle blogi avastanud (: Väga palju on huvitavaid arvustusi, mis on mulle meelepärased. Väga põnev oleks, kui mõnikord tuleks ootd postitused!
    Elan Eestis ning täpsemalt Valgas :)

    ReplyDelete
  17. Blogi olen jälginud juba kuskil 5,6 kuud. Kõige rohkem meeldib lugeda toodete arvustusi ja Sinu muudest tegemistest ja erinevatest nippidest :) Jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete
  18. Mina loen teie kirjutisi pärnust. Väga raske on valida lemmikult, kui kõik postitused on väga head :)

    ReplyDelete
  19. Elan Tallinnas ning jälgin Stellariumit juba umbes aasta aega. See blogi on mulle suurepäraseks võimaluseks tihedas moe- ja ilu-uudiste tulvas orienteeruda ning kõige põnevamatel ja värskematel sündmustel ning tooteesitlustel silm peal hoida. Palju päikest ja säravat inspiratsiooni edaspidiseks!

    Aivi Omer

    ReplyDelete
  20. Viljandlasena oli minu jaoks hästi huvitav näha pilte Viljandist ja selle juurde lugeda ainult kiitvaid sõnu :)

    ReplyDelete
  21. Blogi loen Hiiumaalt, u 6 kuud nüüdseks, ja meeldib lugeda kõike rohkem arvustustest, sealt saab teada, mida võiks osta ja mida mitte :)

    ReplyDelete
  22. Ma hakkasin su blogi jälgima alates aprillist. Ja kui alguses oli see seotud minu tööga, siis nüüd teen seda täiesti vabatahtlikult ja vabast ajast. Kõige rohkem ootan ma postitusi, kus on tunda hästi palju "Stellat" ehk kas siis mõni sinu nipp, või sinu lemmik riietus või üleüldse mõni tore fakt sinu kohta. Eks salamahti tahaks ju sind rohkem tunda - kasvõi läbi arvutiekraani! Muidugi sinu blogi on ka väga meeldiv lugeda väga osava ja professionaalsete tekstide tõttu :)

    Jaanika Sloveeniast, armastuse linnast Ljubljanast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tervitused Jaanikale! Sain kätte Sinu võidetud Pi-Reti käevõru ja saad võidu peatselt kätte!

      Delete
  23. Tere!
    Olen Eva-Maria ja loen Sinu blogi mõnda aega juba.
    Mulle meeldib ausalt öeldes siin seepärast, et saab teada, mida arvad Sina uutest toodetest ja siin saab palju kasulikke näpunäiteid.
    Ja blogi on ilus ning naiselik, kui nii saab öelda.

    Tänan võimaluse eest end ilu alal harida!!!

    Eva

    ReplyDelete
  24. Muide, ma ei ole päris kindel, kas oled sellest kirjutanud, aga millised oleks meikimisvõimalused, kui silmad on tundlikud ja igasugust lauvärvi- ripsmetušši ei kannata?
    Tänan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea Eva, aitäh teemapüstituse eest. Olen sel aastal silmapõletike ja pärast seda väga tundlike silmadega maadelnud ning loodan lähema paari kuu jooksul sellest ka kirjutada. Paraku pean tõdema, et minu uueks "meigivahendiks" kujunesid vahepeal hoopiski prillid ...

      Delete
  25. Mul on nii meeles suvine postitus, kus sa kirjutasid oma selle suve "hitt"riietusesemest - pitsilisest, lühikesest pluusist, mida saab kleidi peal kanda. Sain sellest hullu inspiratsioonipuhangu - läksin kaltsukatesse ja leidsin mitmeid , mitte küll pitsist, sarnaseid esemeid. Õrn, läbipaistev, siidi ja pitsi koostöö , mida kanda suvisel õhtul samuti kleidi peal - pean mainima, et need pluusikesed tegid mind alati nii õnnelikuks ja Suure algustähega Naiselikuks. Olen küll kodune ja kahe lapse ema, aga sinu blogist leian alati õhutust lüüa end üles ka argipäeval, sest ilus ei pea olema ainult teiste jaoks, ikka enda jaoks ka- sealt algab enesekindlus, hea tuju ja naiseks olemine.

    Kristiina Laur

    ReplyDelete
  26. Mina olen Stellariumi blogi jälginud veidi üle aasta ning mulle meeldib, et uusi teemasid/kajastusi/arvustusi tuleb juurde pidevalt. Olen ka ise ilumaailmaga päris hästi kursis tänu tööle, aga ikka on tore teise nurga alt arvustusi lugeda :) Mulle meeldib Su hästi naiselik stiil, mis samas on lihtne, aga viimistletud ja detailiderohke. On üks tore moto, mis kajastub nii Stellariumis ja ka Stellas ja mida ma ka ise järgin - It's all about the details! :)

    ReplyDelete
  27. Tere Stella! Olen Stellariumit lugenud praeguseks hetkeks umbes aasta ning asun Tallinna. Suhteliselt keeruline on välja tuua kindlat teemat, mis kõige rohkem on meeldinud. Sa oled jaganud teemad nii sujuvalt ja vahelduvalt ära, et kõiki postitusi on huvi lugeda ja ei tundu liiga palju midagi olevat. Kui mõni kindel teema välja tuua, siis mulle tohutult meeldisid nö ajaloolised-inspiratsiooni jutud - nt oli huvitav lugeda kuningliku perekonna kohta. Jällegi pean tooma välja selle, et Sul on teemad valitud nii hea tasakaaluga, et kõike on super hea lugeda.

    :)
    Karinee

    ReplyDelete
  28. Olen Stellariumi blogi lugenud juba üsna kaua. Ma arvan, et see võis olla isegi esimene blogi, mida aktiivsemalt lugema hakkasin. Sain pisiku külge ja nüüd jälgin bloglovinis juba umbes 40 erinevat ilu- ja moeblogi. Sinu postitused on alati väga huvitavad ja pildid on lihtsalt imelised. Tänu sinule olen ka suur OPI lakkide fänn! Minu lemmikuteks postitusteks on need, kus Sa hoopis kellekski teiseks kehastud, see on alati nii põnev :)
    Kairit Rüütsalu

    ReplyDelete
  29. Nii kihvt jõuluteemaline idee! Sa ise oled nii äärmiselt huvitav inimene, et kõik mis on veidi personaalsem on huvitav! Nähes, et sul on uus postitus on alati põnev sellele klikata! Hea meelega näeksin sinu igapäeva outfite tihedamini ;)

    ReplyDelete
  30. Mina olen lugeja Tartust. Olen blogi jälginud umbes pool aastat (?? ei mäletagi täpselt, äkki kauem). Siiani on meeldinud kõik lood ja tore, et blogi on mõnusalt vaheldusrikas. Tootearvustused on ka senini olnud nagu täpselt minule suunatud ;)) Jätkan kindlasti lugemist!

    Edu ja jaksu!

    ReplyDelete
  31. Jälgin Stellariumi blogi ca 4 kuud, ja nüüd olen teatud sorti sõltuvuses (ikka heas) sellest. Blogi juures meeldib kõik - piisavalt informatiivsed tootetutvustused, ilusad fotod, inspireerivad make up´i ja parfüümide tutvustused. Ja otse loomulikult meeldib mulle see julgus, kus ümberkehastumine riiete ja parukate näol tekitab hoopis teise identiteedi.

    ReplyDelete
  32. Sinu blogi olen jälginud stabiilselt. Mulle meeldib, et blogis pole pause, nagu mul aeg-ajalt kipub juhtuma. Kirjutad tihti ja alati midagi põnevat, uut ja huvitavat. Mulle meeldib väga vaadata Su pilte, sest olen armunud su imelistesse juustesse! :)

    ReplyDelete
  33. Olen Kärt ja elan Tartus. Blogil olen silma peal hoidnud juba mõnda aega. Mulle väga meeldivad erinevad postitused uutest huvitavatest toodetest ning niisama moe ja meigi teemad. Mõnus on lugeda sinu teemasid ja targemaks ka saada ikka vahel :D
    Kärt Sepp

    ReplyDelete
  34. Sinu blogi avastasin umbes aasta aega tagasi ja tänu sellele sain üldse tuttavaks blogimaailmaga. Kõige enam meeldivad ja ootan tootearvustusi ja loomulikult loosimisi :)

    Kõike kaunist
    Sigrit
    sikindi.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Kõige enam meeldivad erinevad tootearvestused, kuna endal pole alati rahalisi võimaluse kõike ise järgi proovida, nii on väga hea lugeda, mida sina erinevatest toodetest arvad. Elan Tallinnas, kuid lugesin blogi ka siis, kui olin aasta Austraalias.

    Theresa Dee Torjus.

    ReplyDelete
  36. Tere Stella,
    loen blogi juba alates selle esimese postituse ilmumise päevast! Kõige enam meeldivad mulle kaadrid erinevatelt üritustelt, mida külastad. Tavainimeseni jõuab selline glämm harva ning läbi Meisi imeliste piltide ning Sinu suurepärase jutu on tunne nagu oleks isegi üritusel kohal olnud.
    Blogi loen enamasti Keavas oma pehme teki all rohelist teed nautides. :)

    Päikest ja lund üheskoos soovides,
    Kelli .

    ReplyDelete
  37. Tere, Stella!

    Olen sinu lugeja olnud vähemalt 1 aasta.
    Kõige enam meeldivad mulle erinevate ürituste kajastused. Huvitav on näha millise outfiti ja meigi oled sa selleks puhuks valinud jne. Huviga ootan ka tootearvustustusi ja kaadreid sinu igapäevastest tegemistest (N: Kuidas sa oma tütrega tõukeratastel mööda linna ringi kihutad, kolm kaadrit Viljandist, põlvest põlve kübaratega jne). Samuti meeldis mulle näiteks lugu: Milliseid ilutooteid vajab mees? Oma kommentaari lugedes tundub, et mulle meeldivad kõik lood, aga täpselt nii ongi! Oled väga inspireeriv naine ja loen kõiki su lugusid huviga!

    Ilusat jõuluaega,
    Stevelin
    stevelin@tlu.ee

    ReplyDelete
  38. Tere Stella!

    Olen Sinu blogi lugenud natuke vähem kui aasta ja kahetsen, et seda varem ei ole avastanud :) Blogi loen peamiselt Tallinnas ja uusi postitusi ootan alati suure põnevusega. Kõige lemmikumad on kaadrid erinevatelt üritustelt ja tootearvustused/tutvustused - eelkõige seetõttu et toodete valik erineb teistes ilublogides kajastatuga ja võimaldab leida uusi lemmikuid brändidelt, millega siiani pole kokku puutunud. Kindlasti ei saa mainimata jätta ainulaadseid Stellarium Box'e, mis on minu arvates geniaalne idee :)

    Edu ja kõike head soovides
    Merilin
    syllamerilin@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Ma olen olnud pigem selline blogijälgija, kes ainult loeb ja on nö tagaplaanil. Seda juba aastake kindlasti. Sõna sekka pole veel öelnud aga tundub, et tuleb seda tegema hakata, sest tänase päeva auhind on olnud minu lemmiklõhn juba päris mitu aastat. Viimane hakkabki juba otsa saama. ;)

    ReplyDelete
  40. Jälginud olen vist paar aastat. Kõige paremad postitused on sinust endast ja ka need kus on moekaid leide teiseringi poodidest. Jätkuvat lusti iluilmas! Ise elan Raplamaal.
    Kristi
    mal23@hot.ee

    ReplyDelete
  41. Elan kaasa sinu tegemistele läbi virtuaalmaailma Saaremaa kõige läänepoolsemas nurgas :). Ma ei mäleta täpselt, millal ma hakkasin sinu blogi jälgima-lugema, kuid tundub, et olen seda teinud "aegade algusest" peale ;). Igatahes oled sa minu lemmikblogija ja sinu blogi on nr 1 minu blogideTOP-is :), kuna see on minu arvates kõige professionaalsemate ja asjatundlikkumate nõuannete-mõtiskluste-fotodega ning maailma parimate giveway´dega. Kõige rohkem meeldivad mulle sinu toodete tutvustused-katsetused ja outfiti postitused, samuti on väga vahva sinu kottides-kappides "tuhnida" läbi sinu selleteemaliste postituste :D
    Ega paremaks enam vist saagi seda blogi teha, jätka aga samas vaimus! :)

    Kõike head!
    Pille Teller
    pilleteller@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Kuskil aastake hakkab täis saama blogi jälgimisest,põnev ,huvitav ja täis üllatusi,meeldib! :)
    MERLE MERIMAA
    Merrretzzz@gmail.com
    Päikest!!!

    ReplyDelete
  43. Olen blogi jälginud aastake ehk. Meeldivad postitused lõhnadest jms.Meeldivad ka pildid, mis sa siia paned. Pärit Tartust.

    Kristiina Miller
    kristiinamiller@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Hei, Stella! Kõigepealt minu suur kummardus ja kniks - oled justkui loonud Eesti oma veebipõhise Vogue´i :)
    Stellarium on esimene blogi, mille ma umbes aasta eest enda jaoks avastasin ja, mis siiani minu hommiku-kohvi kõrval kohustuslik on - alati nauditav osa päevast! Jälgin Sind Tallinnas.
    Stellariumi juures mulle meeldib selle sära ja suursugusus ning, et blogi tekitab tunde, nagu oleksin minagi osaline Sinu moodsas muinasjutus. Enim meeldivad postitused, mis on erinevate toodete arvustused (meigitooted, lõhnad, raamatud jne.), soovitused-ideed ja võluvad fotod Sinust, kus Sa katsetad erinevaid stiile/tegelasi/isikuid.

    Kaunist jõuluaega Sulle ja Sinu perele!

    Parimat,
    Ketely

    ReplyDelete
  45. Olen alles värske blogi jälgija Tallinnast, sellepärast avastan siit igapäev midagi uut ja huvitavat lugemiseks. Kuid esimene teema mis kohe meelde tuli oli postitus "Osta või mitte osta? Uus raamat Jackie Kennedyst". Midagi hingele :)

    ReplyDelete
  46. Mina jälgin Sinu blogi nii Tartust kui Tallinnast ja aegajalt veedan oma aega bussisõitudel just siin blogis vanu postitusi lugedes ja nendest inspiratsiooni ammutades. Kõige enam meeldivadki just need lood, mis seotud mõne reisi, perekondliku sündmuse või uue põneva sündmusega. Loomulikult on alati tore näha Sinu ekstreemseid kuid vägagi naiselikke muutumisi. Nendega kaasnevad fotokollaažid on eriti vinged! Armastan Sinu siirust ja oskust lugejaga suhestuda, kõige enam oskust mõista ja kaasa rääkida lugeja endaga ;) Ja veel .. mulle meeldib väga, ikka väga-väga, kuidas sa oma Emast räägid! :)

    Kallistus & kaunist jõulukuud.
    Egelt
    egeltpohjala@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Hei-hei! :) Mina olen Su blogi lugeja Kesk-Eestist, väikesest armsast linnast nimega Türi. Olen Stellaariumi jälginud vist kuskil alla aasta natuke... Kui rääkida lemmikpostitustest, siis ausalt öeldes ma ei oskagi midagi erilist välja tuua. Iga Su postitus on eriline ja väärt lugemist. Aga täna on mu lemmik just ''kassisilma'' postitus, kuna kuskile ajusoppi jäi mulle meelde, et sa soovitasid Adeni silmalainerit ja kui sain selle täna kätte, siis otsisin selle sama postituse üles ja hakkan aga harjutama. :D

    Ilusat detsembrit! :)
    Anni Viirmets
    anni233@hot.ee

    ReplyDelete
  48. Elan Pärnumaal, blogi olemasolust sain teada alles nüüd tänu sõprade jagamisele ja juba olen jõudnud mitmed postitused läbi lugeda ning kõigist enda jaoks midagi huvitavat leida, kindlasti jälgin blogi ka edaspidi. :)

    Karoline Laurits
    karolinelaurits@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Elan paides! Blogi loen kuus korra.Kui rohkem aega oleks ,siis kindlasti iga päev.Jutte ja lugusid on päris palju, mis huvi pakuvad.Oht on jääda arvutisõltlaseks.Nõustun,et et olete nagu välismaa Vogue,kõikidest ilunippidest ja lõhnasoovitustest jne. saab siit blogist lugeda.Tore,jätkake samas vaimus.

    Tiia
    tamberg9@windowslive.com

    ReplyDelete
  50. Mina loen Sinu blogi enam.vähem algusest saadik, meeldivad väga kaunid fotod ja kosmeetika-parfüümide arvustused. Minu suurim armastus ongi parfüümid. Vabal ajal elan Läänemaal, aga kui tööl olen- siis loen Sinu blogi merel, Tallinn-Helsingi.
    Kaunist advendiaega!
    Monika Mölder
    levinski@hot.ee

    ReplyDelete
  51. elan tallinnas. loen sinu blogi juba aasta..vaga meeldib!sinu fotod on suureparased!!!kõige lemmik parfüümide tutvustused!!!
    diana amirova
    devtcushki@list.ru

    ReplyDelete
  52. Blogi jälgin nii aastakese, on läinud järjest huvutavamaks, eriti pärast seda kui tutvustad Foorumi erinevaid poode ja tooteid. Edu edaspidiseks!
    Ülle Mägi

    ReplyDelete
  53. Tere mina jälgin Sinu blogi Soomest,täpsemalt siis Laajalahtist :P Mulle meeldib Sinu blogi lugeda ja loen seda igal pool-nii Eestis kui Soomes kui ka nende kahe mandri-jupikese vahel :P Edu ja jõudu Sinule edaspidiseks ja jätka oma blogi ikka :P "Jagatud" ✿ WOW ✿ ✿ " SÕBER-MEELDIB " ✿ ✿ ✿ Ülimalt nunnu pakkumine,kuhjaga fantaasiat, palju rõõmu ja edu ,ning jätkake ikka samas vaimus ! Rahulike peagi saabuvaid pühi :D
    (> ” ” <)
    ( ='o'= )
    -(,,)-(,,)-mjäu...✿ Merili Aug am2@hot.ee

    ReplyDelete
  54. Blogi jälgin alates sellest aastast Tartust, kui otsisin netist infot dr Hauschka kohta, kuna tahtsin seda ise kasutama hakata. Hetkel kasutan :). Kõige rohkem meeldivadki lood uute toodete testimise tulemuste kohta, üks neist oli ka Payoti toodete kohata. Edu!

    ReplyDelete
  55. Elan Võrumaal. Olen lugenud Sinu blogi vist kuskil aasta aega. Võiksid proovida ka videot teha. Kõige lemmikumad on toodete arvustused.
    mairemaask@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Tere! Jälgin Sinu blogi Tartust, varsti pea aasta. Enim köidavad blogis mu tähelepanu lõhnade- ja näohooldustoodete arvustused. Ka mina armastan lõhnasid, nauditav lõhnabukett paitamas mu ninasõõrmeid..annab justkui tiivad! Minu suur, suur tänu Shiseido Bio-Performance silmakreemi arvustuse eest Stella, see kannustas mindki soetama endale selle kreemi ja oh, kui kui õnnelik ma ostetu üle olen.


    Jää kauniks S.!

    Diana Lodjak
    diana.lodjak@windowslive.com

    ReplyDelete
  57. Mina paiknen Pelgulinnas.
    Olen sattunud Sinu blogi lugema Facebooki vahendusel ja väga meeldib see siin, mida Sa teed !!!
    Palju ilu-uudiseid ja põnevat lugemist on siit alati võimalik leida ;)
    Jälginud on Sinu blogi umbes pool aastat ehk....
    Edu ja kõike head Sulle, Stella edaspidiseks- tubli naine oled Sa niikuinii !! :)
    Liisa Uus
    liisauus@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Mulle on meelde jäänud postitus, kus Sa rääkisid, kuidas igapäevaselt juukseid kannad - ehk lokke teed. Et see polegi nii tüütu kui palju arvavad :)

    ReplyDelete
  59. Elan Viljandi Paalalinnas.
    Olen Sinu blogi jälginud umbes-täpselt alates aprilli 2012 aastast.
    Ma täpselt ei mäletagi, kuidas Sinu blogi avastasin, aga kipun arvama, et esimese loosimängu käigus, kui facebooki seinal hakkas loositava asja link ringi liikuma.
    Osalesin loosis ja muidugi uudistasin ka Sinu blogi.
    Lemmikut teemat ei ole, sest meeldivad kõik postitused ja sissekanded. Kaunid pildid Sinust ja Sinu tegevustest. Kõik meeldib - kunagi ei ole igav ja lugeda on kõigest ja kõigist.
    Hästi põnev oli see hommik ja suure ärevusega ärkamine, et ruttu-ruttu SkyPlus raadio peale panna ja kuulata Sind. Ja oh üllatust, kujutasin Su häält hoopist teistsugusena ette, aga oli tore lõpuks pilt ja hääl kokku panna. Ja tean, et raadiost kuulates tundub hääl siiski teistsugusem, kui seda on telefonitsi ja veelenam erinevam face-to-face kui seda on hääl raadios ja telefonis. Ehk kunagi kohtume ühel ilusal suvepäeval Viljandi rannas või lossimägedes ja mine tea, kusiganes tänava peal. Nii nagu ma loodan endiselt koerale peale sattuda, kelle nimi on Udu.
    Teemadest ei oska midagi konkreetset oodata, kõik on nii tore, mis juba olnud ja kindlasti tuleb palju uut ja põnevat ning ootamatut.
    Ja võibolla tõesti ehk ka mõni video-postitus? :)
    Oled supperkaunis naine, nii meigita kui meigiga, nii tavalistes vabaajariietes kui ka ülikaunites kleitides. Sulle justkui sobib kõik.
    Ole sama tubli ja usin edasi!

    Jälgin Sind nii Facebookis kui Instagramis, olen siin follower ja jagan alati!

    Jõudu ja parimat edaspidiseks!
    Ilusat jõuluaega!

    Terv,
    Maris.

    ReplyDelete
  60. Olen Tallinnast (Eestist) ning jälgin antud blogi juba mitu aastat, aga teatud aja tagant sest püsivus jälgimises puudub :)

    ReplyDelete
  61. Aasta ja rohkem jälgin sinu tegemisi kindlasti. Väga meeldib lugeda sinu tegemisi. Olen Tallinnast .

    ReplyDelete
  62. Elan Tapal. Kõige rohkem meeldivad need postitused kus on tooted ja nende kohta arvamused vms. :)
    Anna-Maria Trotski

    ReplyDelete
  63. Olen jälginud blogi nii umbes pool aastat. Meeldejäävamad lood on sellest aastast olnud tõukeka saamise ja sellega ringi kärutamise lugu ja loomulikult Viljandi lugu, kuidas otsisid vahvaid Second Hand poode :)
    Mulle meeldib Sinu blogi jälgida ja kursis olla uute toodete ja moesuundadega. Samas oskad kohe kirjutada väga kaasahaaravalt. Võimalusel, olen kõik jutud läbi lugenud.
    Uueks aastaks soovin ikka jõudu, jaksu ja uusi põnevaid tooteid!

    Parimat,
    Klarika V.

    ReplyDelete
  64. Elan Tallinnas, olen Stellariumi jälgija olnud veidi üle poole aasta. Mulle tohutult meeldib, kuidas sinu blogist kiirgab naiselikkust. Enim ehk meeldivad mulle igasugused tootearvustused ja kindlasti soengu nipid ja outfiti postitused! Tegelikult võiksin siia ju kõik teemad järjest üle loetleda, sest tahaksin kogu blogi väljanägemist taevani kiita!
    Kui mõelda, mis postitusi võiks juurde tulla, siis ehk mõni vlog ei teeks paha :)

    Ilusat jõuluaega!
    Karmen Sipelgas

    ReplyDelete
  65. Olen sinu blogi jälginud kõigest paar kuud. Lugedes teiste tuntud inimeste blogisid, siis paljud rääkisid tihti stellaariumist.. ma alguses ei saanud aru, mis või kes see suurejooneline stellaarium on.. :D Aga siis, kui selle sinu blogi näol avastasin, oli esmamulje hea. Mis töhendab seda, et sinu blogi kutsub lugema üks kõik keda! Nii siis ka mind :)
    Kõige rohkem meeldivad need postitused, kui sa kajastad enda nö "glamuurseid õhtud ja väljaskäimisi".
    Jätka samas vaimus, elan sulle kaasa! :)

    ReplyDelete
  66. Elan Tallinnas ja olen olnud blogi jälgija umbes aasta. Kõige rohkem meeldivad mulle toodete arvustused ning outfiti postitused.

    Riina K.

    ReplyDelete
  67. Mina olen Tallinnast ja blogi lugeja kuskil aasta. Hetkel huvitavad teemad, mis seotud kulmudega (head tooted kulmude toonimiseks, püsimeik jne). Pole kindel kas oled seda teemat käsitlenud või mitte.

    ReplyDelete
  68. Hakkasin alles nüüd sinu blogi jälgima,väga naiselikud postitused ja eriti meeldivad toodete tutvustamise postitused :)

    Anett Heinam
    anettheinam97@hot.ee

    ReplyDelete
  69. Elan Tallinnas. Sinu blogi olen juba nüüdseks pea aasta lugenud. Iga postitus on omaette lugemisekogemus, ning tekitab südamesse sooja tunde. Meeldib et Su sissekandeid ilmestavad reaalsed pildid- see loob kohe usalduslikuma lugemis õhkkonna. Mõnusat jätkamist!

    ReplyDelete
  70. Elan Valgas ja olen teie blogi lugenud/jälginud üle poole aasta. Kõige rohkem meeldivad mulle need postitused kus on toodete arvustused. Samuti on meeldiv lugeda sinu tegudest ja üritustest.

    Ilusat 2. adventi! :)


    Sandre Saretok

    ReplyDelete
  71. Elan Tartus ja ma ei teagi kaua olen jälginud, äkki aastakese, võib olla ka kauem juba. Mulle meeldivad toodete arvustused ja nii mõnigi neist tekitab tunde, et ma PEAN selle saama ja selle ma ka saan. Mäletan, et alguse sai sinu blogi lugemine sellest, et otsisin head jalakreemi ja sa olid arvustanud Avoni jalasufleed ja selle ma ostsin ja ma ei pettunud selles, siiamaani kasutan. Edu sulle:)

    Kaili

    ReplyDelete
  72. Ma elan Tallinnas ja ei mäleta, kaua blogi olen jälginud. Võib-olla selle aasta algusest, võib-olla vähem või kauem.
    Väga meeldib lugeda igasugustest uutest ilutoodetest või ilutoodetest, mis on tõesti head. Näiteks võiks olla see postitus http://www.stellaarium.blogspot.com/2013/10/selle-sugise-ponevaimad-ilutooted.html :)

    Pamela

    ReplyDelete
  73. Tütar kutsus mind hiljuti Sinu blogi lugema ja väga meeldib! Põlvas oleme!!

    Muide, advendikalender kingitustega on nii armas idee!!

    ReplyDelete
  74. Pärnumaalt. Ja jälgin blogi nii uudistoodete kohta info saamiseks, kui ka niisama silmailuks :)

    ReplyDelete
  75. Olen Tallinnast ning blogi olen jälginud umbes aasta.
    Lemmikud postitused blogis on uute toodete tutvustused ja kommentaarid. Neid on hea kõrva taha panna ja teinekord ise proovida.
    Samuti Stella fotod oma outfitidest on väga lahedad.

    Kadri
    kadry_7@hotmail.com

    ReplyDelete
  76. Elan Jõgevamaal. Stellaariumi jälgin suht algusest peale. Meeldib, et on nii tootearvustusi kui ka ülevaateid põnevatest ettevõtmistest. Ja ega nende kingilooside vastu ka midagi pole ;)

    ReplyDelete
  77. Seoses tänase kingiloosiga meenus, et just Sinu arvustuste kaudu sain tuttavaks Annemarie Börlindi toodetega ning neist on saanud ühed minu lemmikud :)

    Sigrit
    sigrit.piisko@gmail.com

    sikindi.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Tere! Olen lugeja olnud natukene alla aasta. Kõige meeldejäävamaks looks osutus minu jaoks südasuvine lugu mustast pitsist, mille peale otsisin läbi oma kapid ning taasavastasin kaks unustatud ent väga armsat pitspluusi. Siis asusin neid suviste seelikute ja teksadega kombineerima, tulemuseks nii mõnigi põnev outfit nii päevasteks kui ka õhtusteks üritusteks.
    Suure looduskosmeetika armastajana oleks tänane loosis olev komplekt mõnusaks talviseks kosutuseks! :)

    Rahulikku jõuluootust,
    Kati Tallinnast

    ReplyDelete
  79. Olen Tallinnast! Loen reisi- ja moeuudiseid! Väga meeldib ja huvitav!
    Janna Zagritsuk
    joanna.spihhalska@gmail.com
    Häid jõule! :))

    ReplyDelete
  80. Tere Stella ,olen blogi lugenud arvatavasti suht algusest .Loen sinu blogi huviga võin öelda ,et üks lemmik blogi .Väga / väga meelivad sinu tegemised .Jätka uuel aastal uue hooga :).
    Ilusaid jõule !!
    Railepaju@gmail.com
    Tallinn

    ReplyDelete
  81. Tere, loen blogi lugenud ja teemasid jälginud suhteliselt pikka aega, täpselt ei mäletagi. Väga põnevad on uute ilutoodete tutvustused, need on alati nii hästi kirja pandud, et jalad kohe ise viivad poodi kõike enda silmaga uudistama ja mõnikord ka ostma :) Aitäh!
    kerstiviljamaa@hotmail.com
    Tallinn

    ReplyDelete
  82. Tere, mina olen lugenud su blogi nüüdseks mõnda aega - alustasin siis, kui elasin veel Londonis, aga nüüd olen Tallinnasse tagasi kolinud. Kindlat teemat on aga raske valida, sest pea kõik, mis siin blogis kajastamist leiab on põnev lugemine. Küll aga tuli mulle nt praegu meelde, kui jagasid mõnda aega tagasi oma lemmikblogisid ning tänu sellele olen nüüd Bleubird blogi suur fänn! :)

    Kätlin Loogus

    ReplyDelete
  83. Loen Tartust ja põhimõtteliselt kõige vastu on huvi. Erinevaid toodete katsetamist ja analüüse. Väga huvitavad sissekanded:)
    Häid jõule!
    MrsCatAlone@gmail.com
    Nele Kukk (fb Nele Nele K)

    ReplyDelete
  84. Elan Tartus ja olen su blogi järginud varsti juba aastakese : ). Üleüldiselt mulle Su blogi meeldib ja alati on huvitav lugeda - tuju läheb alati rõõmsaks.
    Ilusaid Pühi : )
    Berit Tõnissoo
    bettukiizo@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Loen blogi kuskil pool aastat, Võrust. :) Blogi on väga huvitav ja lausa kutsub lugema. Kõige enam meeldivad igasugused iluteemalised postitused ja erinevate (uute) toodete katsetamised, arvustused. On tekkinud tunne, et pean mõne toode kohe endale ka soetama. Juuste teemalised postitused on ka head ja neid võiks rohkemgi olla! :) Kui midagi soovitada, siis ehk mõni videopostitus. :)
    Kauneid pühi! :)
    Liis Kalma
    liis.kalma@gmail.com

    ReplyDelete
  86. Tallinnas elan ning blogi jälgin ka vahelduva eduga nii aasta jagu. Kõige rohkem meeldivad outfitid, paneb isegi katsetama :) Iluuudised on muidugi ka väga head ning mida sooviks rohkem, hmm.. ei teagi, pigem vist ütleks, et blogi on sellisena hea nagu ta on.
    Ilusaid jõule, et see aasta lõpp rahulikult kulgeks ning järgmine sama hea ja töökas tuleks! :)
    Svea Puura
    svea02@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Alustan Stellariumi blogi jälgimist Tartust, nüüd juba mõnda aega jälgin Tallinnast:) Mind on alati ilumaailm huvitanud ja seega on ka blogi väga huvitav jälgida. Eriti meeldivad mulle ilutoodete arvustused. Tänu sellele julgen ka ise rohkem uusi tooteid proovida. Nagu eelnevalt mainitud siis videopostitused oleks päris põnevad ja ootaks neid huviga:)
    Gerli Korotkov
    gerlikorotkov@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Tallinnast, värske lugeja, aga pildid on siin väga head!

    ReplyDelete
  89. Kahjuks sattusin selle blogi lehele tänu FB-s olevale loosimisele alles täna, Aga usun, et nüüd hakkan tihedalt seda blogi jälgima.
    Elve Riisa
    elveriisa40@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Olen blogi jälginud u aasta. Kui FBsse jõuab info põneva postituse kohta, siis uurin blogist lähemalt :) Eriti pakuvad huvi uute ilutoodete arvustused ja nagu eelnevalt mainitud võiks blogis olla ka videopostitusi. Blogi pildid on ka alati väga kenad! Jägin blogi Harjumaalt.

    ReplyDelete
  91. Tere, jägin Sinu blogi paar viimast kuud ja eriti meeldivad lood uudistoodetest. Asukoht Tallinnas.

    ReplyDelete
  92. Jälgin Sinu blogi FB vahendusel juba päris pikalt. Vahel olen ka mõne sõna sekka öelnud :) Elan Pärnumaal ja kõige rohkem meeldis teema mis just hetk tagasi FB postitasid, ehk siis teema "Kas Sinu mees kasutab näokreemi?" Mulle meeldib, et oled selline lihtne, mitte ülbik nagu mõni teine blogija :) Jätka samas vaimus!

    ReplyDelete
  93. Olen Margoth ja elan Tallinna lähedal Viimsis,jälgin su tegemisi juba pea poolteist aastat.Sest su tegemised-toimetamised on sisukad,stiilsed ja põnevad,koos piltidega moodustades täiusliku harmoonia,sest olegem ausad,ilu pole kunagi küllalt ja kõiki häid nippe on võimatu teada ja on hea,kui on,kus neist lugeda ja neid nautida.Parimat!

    ReplyDelete
  94. Mina jälgin Su blogi vast üle poole aasta juba.. meenub justkui, et enne suve avastasin selle :) Ja loen seda nii Tartust kui Pärnust. Postitusi on kõiki meeldiv lugeda, sest Sul on hea vahetu kirjutamisstiil. Eriti meeldivad postitused erinevatest toodetest ja Su blogi üheks suureks-suureks plussiks on head ja kvaliteetsed pildid, sest minu jaoks on visuaalne pool ka ühe blogi juures väga oluline.

    Edu tegemistes! :)

    ReplyDelete
  95. Olen Gerli. jälgin su blogi natuke üle poole aasta juba, avastasin selle läbi facebooki, olen ise hull ilu ja moesõber, seega postitused on minu jaoks väga põnevad. Elan muidu Tallinnas.
    Facebook: Gerli R Päikesekiir

    ReplyDelete
  96. Tere, Stella!

    Mulle meeldib väga Sinu blogi, kus on kajastatud erinevad teemad nagu mood, kodu, ilu. Väga kasulikud on mitmesugused toodete arvustused ning hinnangud ning soovitused. Meeldis eriti teema "Mida kinkida jõuluks meestele?", kuna just see on jõulude eel iga-aastane peavalu... :) Soovin Sulle ilusat jõulu- ja lumeootust! :D

    ReplyDelete
  97. Mina loen blogi.sinu blogi on üli mönus ja oma moodi heam:-) ja minu lemmik teema oli mida kinkida mehele jõuludeks Nüüd on mul sama mure kuna ei tea mida kinkida:-) aga sulle soovin südamest rõõmu ja ilusamaid pühi ja et oleks sul õnn alati suga koos :-)

    ReplyDelete
  98. Aitäh võidu eest! Saadan kohe kirja teele, et kuidas ma oma imelise Evita peaehte kätte saaks! Hõõrun juba käsi kokku, ei jõua ära oodata, mil seda iludust näen ja kanda saan! Hmm, kus ma seda nüüd kannan? Peab vaatama...
    AITÄH
    Eva

    ReplyDelete
  99. Elan Pärnus/ Tallinnas. Sinu blogi lugeja ja uudistaja olen olnud üle aasta. Suure huviga loen uutest parfüümidest ja ilutoodetest Saan siin kiire ülevaate, mis olemas, mis tulemas ja mis moes on. Viimastest postitustest on meeldinud enim "Osta või mitte osta? Uus raamat Jackie Kennedyst" ja " Selle hooaja kuumimad ilutooted".

    Jätkuvat edu soovides,

    Ingela Te

    ReplyDelete
  100. Tere!

    Elan Tartus ja jälginud olen Su blogi eelmise aasta lõpust. Ma ei ole just suur ilublogide fänn, aga Sinu oma meeldib mulle siiski lugeda. Sinu blogist õhkub naiselikkust, profesionaalsust, olles samal ajal lugejale lähedal nagu armas naabritüdruk. Kõige rohkem meeldivad mulle tegelikult lood parfüümidest, aga ka nn teemavälised lood, näiteks väga armas oli suvine postitus Viljandist. Mul oli õnn sel suvel veidi aega Viljandis elada ning avastasin, et VIljandi on üks kõige armsamaid linnu Eestis.

    Kaunist jõuluaega soovides,
    Karmen

    ReplyDelete
  101. Elan Tallinnas aga olen pärit Viljandist ja see tõttu oligi eriti armas lugeda postitust Viljandi külastamisest. Nii kodune tunne tuli peale ja koduigatsus.

    Sinu blogi oli kõige esimene blogi, mida ma üldse siin lugema hakkasin, aga mis ajast seda ei mäletagi. Mulle väga meeldib selle blogi stiil (ei vahuta üleliia mannavahust, ei ole solvav kellegi suunas ega ka negatiivne) ja loodan, et see jätkub nii ka edaspidigi. Selle blogi postitustest õhkab üdini intelligentsust ja seetõttu ma loen alati kõiki postitusi rõõmuga. Kui inimene on ise rahul sellega mida ta teeb, siis see kajastub ka postitustes ja neid ongi kõige toredam lugeda. Mulle meeldib sinu klassikaline naiselik stiil ja see kuidas Sa kirjutad. Jään alati huviga uusi postitusi ootama. Edu ja uut hoogu uuel aastal!

    ReplyDelete
  102. Super-super-super auhinnavõit! :) Pole enne ühtegi parfüümi võitnud ja olen niiiii elevil! :D Kirjutasin sulle ka kirja ja veelkord suur-suur aitäh Fortuunale! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh ilusa kirja eest! Saadan õige pea vastuse!

      Delete
    2. Head uut aastat! :) Loodan sinu vastust (ja parfüümi) ehk uuel aastal ka kätte saada ;).

      Delete
  103. Elan Tallinnas :) Blogi olen jälginud teatud vahedega umbes aasta :)

    Kõige enam meeldivad ning ootan ma positusi igasugustest uutest toodetest ning nende arvutustest. Stellaariumist on olnud võimalik lugeda arvutusi väga erinevate toodete kohta ja see on meeldiv. Käsitletakse nii kallimaid, kui soodsamaid tooteid :) Super !

    ReplyDelete
  104. Elan Pärnus. Blogi jälgija sellest aastast, lugeja ammusest ajast. Ei ole muidu ilublogide suur lugeja ja fän, aga siin blogis, saan kiiresti hea ülevaate uutest ilutoodetest ja parfüümidest. Moest huvitab kleidimood ja käekotid. Selle aasta postitustest on meeldejäänud ja meeldinud enim: " Must pits ja mälestused", "Kleit. Alla kümne euro!" ja "Hooaja kuumimad ilutooted". Läbi olen lugenud ka kõik postitused Karmen Pedarust. Eriliselt kiidan siinse blogi fotosid-klass omaette!

    ReplyDelete
  105. Jälgin Sinu blogi Lõuna-Eesti metsade vahel kohe Läti piiri külje all. Olen seda juba teinud veidi üle aasta. Sinu blogi on täis siiraid ja ehetaid emotsioone:) Enam on mulle meeldinud BB kreemide postituste seeria. Sain sealt palju kasulikku ning leidsin ka oma nahale sobiva kreemi kuba kohe esimese ostuga. Kuna asun nn ilumekadest (loe kaubanduskeskustest) eemal, siis teen enne sinu blogis eeltöö ära ning suundun oma kindla soovitud toote järgi:)

    Kaunist jõuluaega Teile kõigile!
    Marian

    ReplyDelete
  106. Mulle väga meeldib Sinu uus bio koos pildiga. See on ju nüüd äsja lisatud? Alles eile seda veel polnud minu arust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on minu blogist Stellarium Style, mida niisama aegajalt täidan, kuid otsustasin, et samasugune kastike võiks olla ka Stellariumist. Aga ta on kuskil pool aastat olnud üleval juba siin blogis: http://stellarium-style.blogspot.com/ :)

      Delete
  107. Loen su blogi alles paar nadalat, aga suure huviga :) avastasin su naoraamatu kaudu ning naudin eriti su toodete arvustusi- ise Amsterdami kylje all hollandis pesitsedes

    ReplyDelete
  108. Elan heade mõtete linnas Tartus ja olen blogi jälginud veidi üle aasta :)
    Lemmikud postitused on arvustused ja outfiti omad, sest see naiselik ja elegantne stiil on nii nii ilus ja kahjuks selliseid on väga väheks jäänud, vähemalt Eesti :/ Edaspidi ootakski just neid :)

    ReplyDelete
  109. Olen lugenud Su blogi vist täitsa algusest saadik ning järjest paremaks läheb! Kõige enam meeldib lugeda/vaadata killukeis Su elust ja stiilist, need on alati sellised südantsoojendavad :)

    Tartust pärit Liis :)

    ReplyDelete
  110. Loen blogi vähemalt korra nädalas ja vahetevahel huvitavamaid lugusid ka uuesti. Lemmikud on olnud just killukesed su enda elust, eriti need kus ka tütreke mainitud on. Need on väga armsad ja liigutavad!
    Blogilugeja Kesk-Eestist.

    ReplyDelete
  111. Olen lugenud ja jälginud Sinu blogi alates algusest. Jälgin paljusid blogisid, kuid olen alati imetlenud just Sinu imelist oskust kirjutada - ka kõige lihtsamad asjad ja teemad, millest kirjutad, omandavad läbi Sinu sule omamoodi erilise tähenduse ja pidulikkuse ning see on alati toonud tagasi mind Sinu blogi lugema. Nagu Sa ka ise oled öelnud - igas päevas peab olema midagi pidulikku. Jagan seda mõtet täielikult!

    Kaunist jõuluaega soovides
    Maarja - Pärnust :)

    ReplyDelete
  112. Tere taas!
    Olin nii rõõmus ja loomulikult üllatunud, kui tänast Kroonikat lugema hakkasin ja kohe Sinu veergu nägin:)
    Uskumatu, et Sa oled Kroonikas tagasi! Nii tore! Nüüd läheb kindlasti veel põnevamaks. Loodan vaid, et Sul ikka jagub ööpäevas tunde, et kõiki toredaid plaane Kroonikaga ja blogis ellu viia. Ära meid unusta, eks?
    :)

    ReplyDelete
  113. Suured tänud võidu eest:) Kirjutasin ka postkasti!

    ReplyDelete
  114. Postitused lähevad järjest toredamaks.
    Kui Kroonikas oled, ära siis ainult teistest hakka postitama, eks? Kuigi tahan näha, kuidas mõni pildiseeria ajakirja valmib, siis enim huvitavad ikkagi sinu käimised ja tegemised ja outfitid...
    Nii nagu praegu.
    Väga armas riietus ja lokisoeng on sinu uues fotoseerias. Tütar ja mina oleme lummatud. Kott šokeerib:)

    ReplyDelete
  115. Mulle on väga meeldinud sinu postitused erinevatest moe- ja stiiliikoonidest, need ei ole olnud lihtsalt mingid ruumitäited, vaid on näha, et sa valdad teemat ja sulle tõepoolest meeldivad need inimesed, kellest sa kirjutad. Rohkem lugusid "möödunud aegde kaunitaridest"!

    Triinu

    ReplyDelete
  116. Tänane auhind Lady Gaga "Fame" näeb huvitav välja.
    Asun Maikiga Valgas ja siin lähedal on toidupood, kus eraldi pisike pood sees, kust võib leida mõningaid lõhnu ja kotikesi.
    Ka see lõhn oli seal olemas. Uudistasin lähemalt. Pudel ise on lihtne samas põnev. Lõhna vedelik ise ongi nii tume nagu pudelilt näha võib. Pole enne nii tumedat peaaegu musta lõhnavedelikku näinud. Ja nuusutades oli lõhn huvitav. Meeldis ka.

    Eelmises postituses unustasin mainida, et väga supper Sinust, et jagad auhindu ja niisama. Teed paljud enda blogilugejad õnnelikuks.
    Rõõmu on topelt - andmisrõõm ja saamisrõõm.

    Mina saadan Sulle head tervist, aega, õnne, õnnelikkust, topeltrõõmu, palju sära ja kirge, armastust ja kõike-kõike muud ja parimat, mida Su hing ihaldab!
    Täitugu Su kõik salajased soovid ja olgu kõik hästi Sul!

    Maris :)

    ReplyDelete
  117. Mulle on väga meeldinud sinu postitused endistest stiiliikoonidest, , neist on aru saada, et nad tõepoolest meeldiavad sulle ning sa valdad materjali perfektselt. Rohkem lugusid "endiste aegade kaunitaridest!"

    ReplyDelete
  118. Meeldib lugeda ilutoodetest ja kõigest mis seotud moe ja iluga.Kaunist jõuluaega!Marje

    ReplyDelete
  119. Meeldib lugeda ilutoodetest ja kõigest mis seotud ilu ja moega.Kaunist jõuluaega!Marje

    ReplyDelete
  120. Ilusat talve algust, kallis Stella! Kogu palju häid lumivalgeid ideid:)

    ReplyDelete
  121. Elan Hiiumaal, loen postitusi igapäevaselt.
    Meeldib lugeda uutest parfüümidest ja ilutoodetest, saab väga hea ülevaate nendest.
    Üldiselt saab siit kõikidest postitustest tuju heaks ja väga häid ideid :)

    ReplyDelete
  122. Raina Tallinnasr.mina jälgin postitusi igapäevaselt kuna need on head ja mulle meeldivad :-) ja siit saab alati uusi ja häid ideid ja ilu nipe mida väga vaja :-) häid pühi ja ilusaid jõule

    ReplyDelete
  123. Olen sellisel ammusel ajal sündinud, kui polnud veel elektritki, telefonist ja internetist rääkimata. Viimast kasutan iseõppimise teel 10 a., aga kuni kevadeni arvasin, et Facebook on selline kui MSN :D .
    Mulle meeldib lugeda noore, targa, ilusa,eduka naise arvamusi, mõtteid ja naudin Su soravat kirjutamisoskust -- isegi unes olen Sind näinud.

    Tervist, õnne!
    Aave Võrumaalt
    aavepunnar@gmail.com

    ReplyDelete
  124. Oi, kui rõõmustav uudis - aitäh, aitäh kingituse eest! :)

    Sädelevaid ja rõõmsaid Jõule!
    Maaria

    ReplyDelete
  125. Kaunist viimast adventi, Stella!! Ja kõik kaaslugejad...

    ReplyDelete
  126. Elan Eestis, Pärnumaalv Vändras. Jälgin Sinu blogi umbes pool aastat ning mulle meeldivad kõige rohkem mitte konkreetselt mingite teemadega postitused, kuivõrd fotod ja üldine õhustik. Sinu blogist õhkub soojust, samas luksuslikkust. Loen blogi mitte niivõrd selleks, et saada mingit konkreetset nippi või nõuannet (kuigi ka neid saab) vaid pigem sellepärast, mis tunde see minus tekitab. Jätka samas vaimus ningi rahulikke ja rõõmsaid pühi Sulle! :)

    Karis Kähär
    karis100@hot.ee

    ReplyDelete
  127. Tere :)
    elan kaugel võrumaa nurgakeses,läti piiri lähedal :)
    olen jälginud postitust juba mõnda aega ja meeldib väga igasugused tootearvestused :)

    ReplyDelete
  128. Instagramis on sinust kaunis pilt. Oled alati kena ja lugejate iidol, vähemalt minu ja mu tütre oma :)

    ReplyDelete
  129. Ahvatlev uus võimalus, mida sa pakud...Fotosessioon ja uus profiilipilt...Meik Katrin Sangla juures ja...Aga mulle ei meeldiks oma nägu igal pool näha:) Tütrele ehk küll, aga tal pole jälle meigipilte õigeid, nii et:)

    Ilusat adventi
    Vairi

    ReplyDelete
  130. Vaiksed jõulud...Kohe midagi põnevat ei toimu:( Ja kõik toredad loosid saavad ka ühel ajal läbi-ma mõtlen advendikalendreid:(
    Isegi lund pole...Aga küll ta tuleb...Usun imedesse! Usun imedesse!
    :)

    ReplyDelete
  131. Stellarium on lihtsalt Eesti parim blogi ja sellest ei tüdine. Sa pakud pidevalt uusi rubriike, Sul on oma käekiri ja väga ilusad fotod. Mulle meeldib, kuidas Sa eksperimenteerid erinevate parukate ja meikidega. Mulle meeldib, et Sul on tütar, kellest sa vahel kirjutad ja mulle meeldib, kuidas sa oma raha kulutamist abikaasa eest varjad (seda teeb vahel vist iga naine) ja sa kirjutad kõigest humoorikal viisil. Sa ei väsi üllatamast. Lemmikpostitusi on palju, kuid muutumismängud on need, mida ootan - Paula on lemmik. Mart Sanderi arvustusi loen huviga. Jätka ja lenda, Stellake.

    ReplyDelete
  132. Loodetavasti on Sul nüüd parem ja saad aastalõpu ikka kallitega veeta...

    Tore, ootame homset mitut loosi siis.
    Muide, neid lõhnu tahaks isegi järjest proovima hakata, mis sa viimases postituses soovitad:)

    ReplyDelete
  133. Tore, et terveks said ja saad nüüd koos meiega vana aasta ära saata. Kas Sinu enda kinkidest ka blogisse pilte tuleb?
    :)

    ReplyDelete
  134. Suur tänu Sulle toreda advendikalendri eest - täis üllatusi ja põnevaid kinke!

    Ootan pilte Sinu Jõuludest, kinkidest, koosviibimisest perega ja kõigega, mis Jõuludega kaasneb - oleks ju vahva ka Sinu omi näha!

    Kõige Ilusamat Jõuluaega Sulle ja Su perele!
    Kõike head ja täitugu Teie soovid igasugused!

    Cheers,
    Maris ja Maik.

    ReplyDelete
  135. mina jälgin Su blogi aasta jagu, elan Tallinnas, meeldivad väga stiilimuutuste pildid, kirjutad paeluvalt, vürtsitad loosimistega :-), väga meeldib. Kauneid jõule!

    ReplyDelete
  136. Loodan väga, et võidan ühe tänastest auhindadest. Kõik on nii erilised ja tundes end, ei suudaks ma ühtki auhinda teisele eelistada:) Loodan, et loos teeb seda minu eest.
    Ilusat õhtu jätku, Stella ja kõik kaaslugejad
    Eva

    ReplyDelete
  137. Tahtsin ilusat õhtu jätku soovida ja loodan, et kõik saavad oma ihaldatud kingid ka!
    Vairi

    ReplyDelete
  138. Ilusat esimest jõulupüha kõigile ja loodan, et teil oli ilus õhtu!!!
    Täna on suur päev ka teises mõttes - suur loos:)
    Õnne ja vedamist kõigile ilugurmaanidele Stellariumis!

    Ilusat pühade jätku, Stella!

    ReplyDelete
  139. Ilusaid jätkuvaid pühi ja õnnestumisi kõikides Su ettevõtmistes! Et leiaksid uuel aastal tegemisi, mis hingele pai teevad. Loosilõhn on kindlasti imeline ja jään loosiõnnele lootma...

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...