Saturday, November 2, 2013

September, oktoober & Instagram

September ja oktoober olid tulvil nii palju sündmusi, et mul polnud kuigi palju mahti Instagrami postitusi teha. Kuid need kaadrid, mis ma salvestasin, need räägivad kõik oma lugu.

Mul on olnud palju rõõmu telesaatele "Stereo" miniseriaali "A&B" kirjutamisest. Telesarja kirjutamine on läbi aegade olnud minu jaoks üks inspireerivamaid väljakutseid ning koostöö lavastaja ja näitlejatega on nii hästi sujunud. Kes pole veel kursis, siis ma kirjutan kahasse Villu Kanguriga minisarja "A&B" sketše, mis on eetris saates "Stereo". Sarja peategelaseid kehastavad Jan Uuspõld, Mari-Liis Lill, Ülle Lichtfeldt ja lisaks on aegajalt mõni väga äge külalisnäitleja.

Oktoobris käisin ka Delfi jaoks valimisi kajastamas. Olin Tallinnas IRL`i peol. Lisaks jääb eelmistesse kuudesse mitmeid pildiseeriaid. Head vaatamist!


Läinud kuul täitus Stellariumi Facebookis maagiline number 6066 fänni, mis on tänaseks veelgi kasvanud. Aitäh kõigile, kes Stellariumil Facebookis silma peal hoiavad (Stellariumi Facebooki leiad SIIT)! Kui sul on soov liituda Stellariumi Instagramiga, siis ole lahke - saame sõpradeks! Stellariumi Instagrami leiad SIIT.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig