Thursday, September 26, 2013

Käekott Stella on sinu ees!

Eilne päev algas minu jaoks hommikul kell neli. Ärkasin üles ja und enam ei tulnud. Kella kuuest olin raadio Sky Plusi hommikuprogrammis, mis aitas neli tundi varahommikust väga lõbusalt ära sisustada. Õhtul kell kuus algas Komeedis naha- ja kotidisaineri Kadri Kruusi uue sügistalvise kollektsiooni FEMME esitlus. Milline pikk päev!

Kollektsiooni FEMME loomisele aitasid kaasa Eesti tuntud moeblogijad Helene Vetik, Merily Leis ja Britta Talving. Ma ise ei pea end moeblogijaks, pigem ilu- ja meeleolublogijaks ning just mina olin see neljas, kellega koostöös valmis käekott Stella. Saime neljakesi kanda nädala jooksul Kadri Kruusi loomingut ning meie märkmetest ja Kadri ilusatest ideedest sündinud kollektsioon on sinu ees. Lõplikku kollektsiooni FEMME valitud käekotid kannavad meie eesnimesid. 


Stellariumi lugejad pakkusid, et käekott Stella on beež või punane ja lisati, et kindlasti midagi värvilist. Kuid ei. Minu käekott on pisike ja must, inspireeritud tõukerattast ja jalgrattast ehk soovist visata mobiil ja rahakott kiirelt käekotti, viimane üle õla visata ning teele tuisata. Käekotist Stella tehti mitu versiooni ja mängiti värvidega - eile esitleti nii mustast lakist käekotti kui ka hõbehalli. Kuid minu jaoks see õige Stella on just alumisel pildi - ogadega - ma olen ise ka vahel õige pisut terav. 
 

Kadri Kruusi nahkaksessuaaride stiil kollektsioonis on vastuoluline, jõuline ning leebe samaaegselt, just nagu ühe tõelise naise hingeelu. Nagu Kadri oma pressiteates nendib: “Mind inspireerivad naised.” Kadri loomingut iseloomustab kaasaegne disain, funktsionaalsus ja kvaliteetsed materjalid, mis on kire ja hoolega kokku segatud igivanade käsitöötraditsioonidega. Iga käsitsi valmistatud kott kannab ainulaadset seerianumbrit, mis märgistab kollektsiooni valmimisaega, mudelinumbrit ning tellimuse numbrit.


Modellide superlahedad meigid tegi ilublogija Grete Link - kas pole ilus töö?! Esitluse stiliseeris Aljona Sokolovskaja. Ütleme aitäh ka neile, tänu kellele kohvikuhõnguline õhtu sai teoks: Komeet, Maybelline, Monton, ajakiri Mood, Laima, Mild Creative, Zonin Prosecco.


Käekotte saab uudistada Kadri Kruusi lehelt, mille leiad SIIT.
SHARE:

4 comments

  1. Kõik kotid on super ilusad... Kuid käekott Stella on ka minu lemmik. See on nii lihtne kuid samaks eriline.
    Sul on üldse väga hea maitse!:)
    www.karita0032.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :) Ma ise vaimustusin jälle käekottidest Britta ja Merily, mis on tehtud rohelise lakknahaga. Samas sobib mu elustiiliga lisaks Stella kotile ka seljakott ja selleks läheks hästi kott Helena. Praegu laenan ma liiga sageli oma tütrelt tema Hannah Montana seljakotti :D

      Delete
  2. Väga lahe postitus. Tundub, et Eesti disaini populaarsus ainult kasvab ja Kadri Kruus on üks neist kes endale siinsel turul kindla koha on leidnud.

    Kas Stella Sinuga on võimalik ka näiteks e-maili teel ühendust saada? Oleksin väga huvitatud koostööst ja ootan hea meelega Sinu e-maili aadressil kerli@ooolala.ee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ise tundsin samuti, et sain Eesti disainiga palju lähemaks :) Saatsin Sulle kirja.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig