Thursday, May 2, 2013

KOLM KAADRIT: Ma kutsun politsei!

Sain hiljuti ühe lõbusa kutse osaleda telesarjas "Kelgukoerad". See pole mul esimene kord seriaalis osaleda. Kunagi ammu kirjutasin stsenaariumi krimimaigulisele telesarjale "Waba Riik", kus mängisid peaosades Mait Malmsten ja Elina Reinold. Ma mäletan, kui uskumatuna tundus mulle, et minu enda kirjutatud teksti räägivad näitlejad ja see jookseb teles. Aga noh... Ma olin siis kõigest 20aastane ja see ongi vanus, kus paljud asjad tunduvad justnimelt uskumatud.

Toona kirjutasin endale "Waba Riiki" mõrvari rolli. Keda ma sel korral kehastan? Palju ma oma osast kirjutada ei tohi, kuid sellest pole midagi -  õige pea näeb seda juba teles! Niipalju võin öelda, et ähvardan pildil olevatele härradele politsei kutsuda. "Kelgukoertes" näeb mind täna ja järmisel reedel Kanal 2 eetris kell 21.30


SHARE:

11 comments

  1. Väga lahe! Ootan huviga seda osa!

    ReplyDelete
  2. Oi Stellake, ei jõua kohe ära oodata :)

    ReplyDelete
  3. nii vahva! ma pole enam Kelgukoeri väga jälginud, aga sellel osal katsun silma peale hoida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd on põhjust üle vaadata. See ilmub hiljem ka Kanal 2 kodulehele ja jääb sinna vaatamiseks.

      Delete
  4. Replies
    1. Ma ise ka elevil nagu tubane terjer, kes õue jalutama viiakse :)

      Delete
  5. Sa oled ikka nii tubli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaatame. See selgub ekraanil :) Filmimise lõpus viskasin näitlejatega nalja ja küsisin, kuidas on diletandiga töötada :D

      Delete
  6. Suurepärane nätlejatöö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...jees. Siit tuleb Eestile esimene Oscar, eks.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig