Wednesday, April 3, 2013

Review: Maybelline "Master Precise" eyeliner


Eyeliner has always been part of my evening make up. Sometimes I fish the liner out already earlier in the day, because who wouldn't want to feel like Birgitte Bardot or Audrey Hepburn in the midst of a gray morning? Those two always wore eyeliner.  

Maybelline has pulled off a hit for me. Their 'Master Precise' eyeliner goes in the product category for me of which I would buy ten pieces for myself. No kidding - I've once bought no more or less than ten Lumene lip pencils from Tallinna Kaubamaja. I heard that my favourite colour lip pencil was going out of production from the sales assistant, and asked to pack ten for me to go after that.

It's the same with Maybelline's eyeliner - I could stock up ten in the drawer. The pencil is good, soft, and doesn't smudge or run in slushy weather. You can draw a perfect line both on eyelids and also underneath the eye, if necessary. Those who haven't succeeded in liner lines yet, I recommend trying out this liner. I belive you won't be disappointed. What are the best liners in your opinion?  

The magic of a creamy eyeshadow  

Another lovely find for me are the creamy eyeshadows 'Color Tattoo 24 HR by Eyestudio' by Maybelline. My favourite are pink and yellow - they're easy to apply. When primer is used, they stay on well, and leave a fresh overall feeling. Doesn't every women want that? By the way, when pink and yellow eyeshadows are mixed together, the result is a lovely pastel.  I'm wearing three shades of creamy eyeshadows in the lower photo, in addition to 'Master Precise' eyeliner - "05 Eternal Gold", "65 Pink Gold", and "20 Turquoise Forever". The last shade reminds me of my friend Triinu - she loves turquoise and totally rocks blue eyeshadows in every situation. Yes, I believe I will give "20 Turquoise Forever" to my friend - shared joy is shared joy.

Lainerijoon on alati olnud üks osa minu õhtuse silmameigi juures. Vahel kraamin laineri juba varem kotist välja, sest kes ei sooviks end juba keset lootusetut halli hommikut Brigitte Bardot või Audrey Hepburnina tunda? Nad mõlemad kandsid alati silmal lainerijoont. 

Maybelline on saanud minu jaoks hitiga hakkama. Nende "Master Precise" silmalainer läheb minu jaoks toodete alla, mida ma ostaks endale kümmi tükki varuks. Ilma naljata - ma olen kord ostnud Tallinna Kaubamajast ei rohkem ega vähem kui kümme Lumene huulepliiatsit. Kuulsin müüjalt, et minu lemmikvärvi pliiats läks tootmisest maha ja palusin endale seejärel kümme huulepliiatsit kaasa pakkida. Sama lugu on Maybelline`i laineriga - neid võiks endale kümme tükki sahtlisse varuda. Pliiats on hea, pehme ja samas ei lähe väljas lörtsise ilmaga silmal laiali. Sellega saab endale perfektse joone nii silmalaugudele kui vajadusel ka silma alla tõmmata. Neile, kellel pole veel kunagi lainerijoon välja tulnud, soovitan teha proovi  just selle silmalaineriga. Usun, et sa ei pea pettuma. 

Kreemja lauvärvi võlu 

Teine tore leid on minu jaoks Maybelline`i kreemjad lauvärvid "Color Tattoo 24 HR by Eyestudio". Minu erilised favoriidid on roosa ja kollane - neid on lihtne silmale kanda. Primerit kasutades püsivad nad hästi ja jätavad näole värske üldmulje. Kas seda ei soovi mitte iga naine? Muide, kui roosat ja kollast lauvärvi omavahel miksida, saab mõnusalt pastelse tulemuse. Alumisel fotol on lisaks "Master Precise" silmalainerile kolm tooni kreemjaid lauvärve- "05 Eternal Gold", "65 Pink Gold" ja "20 Turquise Forever". Viimane toon meenutab mulle mu sõbranna Triinut - ta armastab türkiisi ja kannab igas asendis kõik sinised lauvärvid välja. Jah, ma usun, et kingin "20 Turquise Foreveri" oma sõbrannale - jagatud rõõm on ikka jagatud rõõm. Millised on sinu meelest parimad lainerid ja kreemjad lauvärvid?
SHARE:

11 comments

  1. Mina olen ka selle laineriga väga rahul - nii lihtne on ilusat ja täpset joont teha ja lainer ei kandu üle kulmu alla vms. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli aastaid üks Elizabeth Ardeni lainer ja kui see tootmisest maha võeti, ei leidnudki enam seda õiget. Ja nüüd tuli päike pilve tagant taas välja - noh, kui lainerit just päikeseks nimetada.

      Delete
  2. Mõlemat toodet prooviks huviga!

    ReplyDelete
  3. Sain ka endale täna just 2 Maybelline kreemlauvärvi ja ootan juba huviga, et neid järele proovida. Lisaks on mind väga meeldivalt üllatanud ka Maybelline ripsmetuššid - viimase aasta-paariga on nad väga mitu väga head ripsmetušši turule toonud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis tooni värvid Sind köitsid?

      Delete
    2. Hetkel tulid minuga koju kaasa Eternal Gold ja On and on Bronze. Küll jõuab ka erksamaid värve oma kohvrisse aja jooksul lisada. (:

      Delete
    3. On and on Bronze on mul ka loosis. Piilusin, et ilusad värvid on Maybelline võitjatele välja pand. Mul endal on aga Eternal Gold ja sellega olen rahul. Jään Su videot siis nendest ootama :)

      Delete
  4. Vahel kohe veab! Pigistasin täna oma vanast lainerist viimase joone välja ja olin kohe täitsa mures, millist järgmisena proovida. Ja sattusingi vastuse otsa. :)

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mul pole varasemalt laineritega eriti soodsad suhted. Kohe kuidagi ei ole õnnestunud ilus täpne lainerijoon. Võibolla on just see toode mulle mõeldud. Eks pean ära proovima ja siis teada andma kuidas läks :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig