Tuesday, February 26, 2013

Dr.Hauschka "Dear Eyes" meik

Sinu ees on Dr.Hauschka iluhommikul tehtud meik, mille autoriks on rahvusvaheline meigikunstnik Karim Sattar. Läinud aasta lõpus käis Karim Eestis ja esitles oma kevadel ilmuvat kollektsiooni "Dear Eyes". Mind paluti ajakirjanikele ja suurklientidele suunatud esmaesitlusele Dr.Hauschka kevadlook'i modelliks.
 
Silmameiki tehes kasutas Karim kolme tooni - säravbeeži, pärlroosat ja šokolaadipruuni - see rõõmus kolmik on peidus Dr.Hauschka uusimas kolmikpaletis. Kirjutasin ka varem, et kerge säravbeež sobib ühtviisi hästi nii kogu lau katmiseks, kui ka kulmuluule kandes silmadele sära ja ilmekuse lisamiseks. Kerge sädelusega pärlroosa muudab nii jumestuse kui ka jume värskemaks, matt šokolaadipruun süstib silmadele sügavust. 


FOTOD: Meisi Volt

Mul on pikad ja tihedad ripsmed, mida ma armastan veelgi tihedamaks tuššitada. Tavaliselt näen pärast hoogsat ripsmetušsi kasutamist välja selline, nagu roniksid mu silmadest välja karvased ämblikujalad. Karim pani ripsmetušši õige vähe ja lisas oma loengus, et uus trend on ripsmetuššiga kitsilt ringi käimine. Lisaks teeb liiga tihedalt tuššitamine vanemaks. Arvestades seda, et meie tänavapildis on palju naisi, kes end vanemaks meigivad, siis peaks Karim Eestis pikemalt viibima. Ma ise oleksin esimene, kes selle koolituse võtaks. Mul õnnestub enamjaolt endale üht-teist meigikotist liiga palju näole kanda...


Dear Eyes sarjas on ka uus ripsmetušš, mille uue kujuga hari koolutab ripsmed kaarjamaks. Mulle meeldib, et nagu kõikidele Dr. Hauschka jumestustoodetele omane, sisaldab ka see ripsmetušš lisaks mineraalsetele värvipigmentidele hooldavaid taimetõmmiseid. Just seda ripsmetušsi kasutas Karim, et mu silmameigile vähese tuššiga tagasihoidlik kroon kinnitada. 


Kui Karimi loodud kollektsiooni uurisin, tahtsin juba küsida, miks ta uue ja huvitava huulepulgaga välja ei tulnud, kuid see küsimus sai peagi ise vastuse – Karim toonitas mu huuli kergelt oma helge ja heleda lauvärviga ning lisas siis Dr. Hauschka huulepalsamit. Milline mõnus ja lihtne viis huuli toonitada. Olen kasutanud seda nippi nüüd tosin korda -  pärlroosaga maalisin endale ühel päeval eriti luksuslikud huuled. Ja ongi selleks korraks kõik. Kui soovid uurida, kuidas meik sündis ja vaadata fotosid Dr. Hauscka iluhommikust, siis need leiad postitusest "Iluhommik Dr.Hauschka meigivõluriga". Ole nüüd sina Karimi karm kohtunik ja muljeta, kuidas meik meeldib?


Riiete ja juveelide huvilistele nõnda palju, et fotol kannan siidkleiti firmalt Twenty One ning Pi-Reti kõrvarõngaid ja käevõru. Neile, kellele meeldib ilmateatega kursis olla, siis Meisi Volt pildistas mind selles kleidis õues ja väljas olid miinuskraadid. Aga edevus ... See ei kohku minu teada ka miinuskraadide ees ära ehk nagu öeldakse: daam uues kleidis ei külmeta kunagi!

Järgmisel esmaspäeval lähevad loosi Dr. Hauschka komplekti "Dear Eyes" tooted. Vaata, mida me koostöös Dr. Hauschkaga välja loosime ja võta kindlasti osa. Postituse leiad SIIT.

SHARE:

27 comments

  1. Näed välja lihtsalt imeilus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan Merit. Ma ise tundsin end ka sel päeval nagu ärahellitatud jõmpsikas :)

      Delete
  2. fantastiliselt kaunis naine oled, Stella!

    ReplyDelete
  3. Sirged juuksed teevad sind kõvasti nooremaks :) Väga väga ilus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näed siis. Ikka tekitavad mu juuksed elevust :) Kui olin oma küünla tegemise piltidel lokkidega, siis uuriti, kuidas lokke teen, nüüd saavad jälle sirged juuksed tähelepanu. Olen ise märganud seda, et kui on rahulik, meeldiv ja tore aeg elus (pluss hea tervis), siis hoiavad ka juuksed hästi. Huvitav on nt. tõik, et pärast antibiootikumikuuri läinud kevadel, ei hoidnud mu juuksed mitte ühegi vahendiga mitte kuidagi. Niisiis algab kõik enesetundest ja see hommik oli vahva ning kajastub ka pildil :)

      Delete
  4. väga ilus meik! esimene pilt on lausa muinasjutuline :)

    ReplyDelete
  5. Armas ja lihtsa moega (lihtsuses peitub võlu!) jumestus aga minu meelest sobiks need konkreetsed toonid paremini suvepäeva koos päevitunud nahaga, selles heledas valguses, heledate juuste ja nahaga ja väljas oleva lumega tundub liiga pruunikas-oranž. Samas, maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse. ;)

    Tervitused
    R.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, R, minu jaoks on hele nahk üks suurimaid väljakutseid, millega oma välimuses leppida. Sel korral läks isegi õnneks - pildid tulid täitsa toredad. Aga üldiselt on kerge jume minu silmis igal ajal ja igas asendis ilus.

      Delete
  6. Oooh, näed välja nagu miljon dollarit! :)

    ReplyDelete
  7. Meik väga romantiline ning veel rohkem meeldis mulle Stella "daam uues kleidis ei külmeta kunagi!" ütelus. Ja see on tõsi. Kogesin seda alles eelmisel laupäeval ise, kui olin mõnda aega jaheda tuulega uue Silvian Heach`i topiga väljas ajal, mil teistel olid kampsunid, jakid seljas. Ja ma ei tundnudki üldse külma ega minuga ei juhtunudki midagi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahel on tõesti elevus see, mis annab sooja. Ja võib juhtuda, et just uus kleit kingib pisut sooja andvat elevust :)

      Delete
  8. Ausõna, see soeng on Sulle loodud! Ja meik on kaunis - hakkan lähiajal ise ka nende asjakestega mängima. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jään huviga ootama, kuidas sulle need tooted meeldivad. Need lauvärvid on hästi universaalsed - sobivad nii blondile, brünetile kui ka punapeale.

      Delete
  9. Minu arust sobib sulle selline soeng väga hästi. Toob su nägu paremas valguses esile. Lokkidega võiksid küll mõneks ajaks nüüd hüvasti jätta ja katsetada uusi soenguid:) Aga see on muidugi lihtsalt sõbralik soovitus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan :) Ma olen lokkidega tegelikult haruharva, sest nende tegemine võtab paraja aja. Samas on lokkis juuksed tänapäeval haruldus ja toob minu argipäeva luksust. Minu igapäeva soeng on aga krunn või pats :) Pildil olevat juuksepaela on küll mugav juustesse sättida, kuid samas nõuab ta laitmatult värvitud juukseid ja muutub õhtu lõpuks peale pisut koormavaks. Fotodel aga kahtlemata efektne.

      Delete
  10. Nii kaunis!
    Vaatan pilte ikka uuesti ja uuesti!

    ReplyDelete
  11. Tõeliset ilus meik, soeng on imekaunis ja kõrvarõngad on kirsiks tordil. :)

    http://genefic.blogspot.com/


    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõrvarõngad ikka Pi-Retilt. Kellelt muult :)

      Delete
  12. Need meigitooted tõesti tegid sinuga imesi !Tahaks ka nüüd neid oma meigiarsenali lisada.Niiet äkki sa tead kas neid eestis ka veel müüakse ja mis hinnaga ? Ise pole viimasel ajal poodides enam näinud . (ps ma ei saa jäta mainimata ,et sa oled printsesslikult ilus kaunitar .

    Sinu blogi ikka jälgides K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, K, aitäh ilusate sõnade eest. Dr. Hauschka "Dear Eyes" lauvärvide palett on Eestis juba läbimüüdud - see osutus nii populaarseks. Kindlasti soovitan Dr. Hauschka roosipuudrit - ka seda toodet on Eestis vähe, kuid pisut pidi veel poodides olema.

      Delete

Blogger Template Created by pipdig