Saturday, December 8, 2012

Oh, Pi-Ret Jewelery...

Pole mingi saladus, et minu suureks nõrkuseks on juveelid. Ükskõik kui lihtne on kostüüm, kleit või ülikond, siis mulle meeldib kõrvas kanda alati midagi, mis on pisut pidulikum.

Leidsin Facebookis ühe uue lehekülje, kus on ülimalt graatsilise stiiliga kõrvarõngad. Olen veendunud, et kui need mu ehtekarbis pikutaks, siis öösel, täiskuu ajal hiiliksid nad salaja välja ja muutuksid baleriinideks. Täpselt sellisteks, keda Degas maalis. Kaubamärk on Pi-Ret Jewelery ja ma loodan absoluutse tagamõttega, et minu postitust loeb ka jõulumees ja tal on helde meel. Kui sul endal tekkis huvi, siis kiika lehekülge SIIT. Seal on veel ühed kõrvarõngad postituse all "We are in a festive mood!" ja ma ei teagi, kumba paari jõuluvanalt tellida. Või saadan ma ühe kirja päkapikule ja teise jõuluvanale? Mida sina teeksid?

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig