Wednesday, November 7, 2012

Arvustus: Ürdikubudega massaaž

Kuidas peletada rõskust, mis nii elegantsel ja kiirel sammul minu juurde tõttab, naeratab ja seejärel luba küsimata naha vahele astub? Hoolimata soojadest kummikutest, mantlist ning minu võitlusvalmist vihmavarjust, mis ei kohkuks ära ka siis, kui taevast sajaks pussnurge, on raske mul selles kliimas pea püsti hoida. 

Ühel järjekordsel lootusetul hommikul valisin Meritoni hotellist välja hoolitsuse, mis sobib kõige paremini praegusesse kliimasse - ürdikubudega massaaži. Paigad, kus minu massöör Natalja on käinud end koolitamas, on muljetavaldavad - ta on viibinud Balil, tuli äsja Peterburist ja sõidab õige pea Bergamosse. Pole ime, et ta on aasta 2012 parim SPA massöör. Tema vastuvõtt meenutab mulle eriarsti külastust. Ta küsib, kas mul on istuv töö ja soovitab iga paari tunni järel arvuti tagant püsti tõusta ning pisut ringi liikuda. Nii ei jää selg kangeks. Sest just massaaži tehes selgub, et minu valupunktid asuvad seljas ja tulenevad istuvast ametist.


Minu viga on see, et ma üritan ühel ajal alati vähemalt mitut asja teha. Nii ka sel korral. Samal ajal kui Natalja mulle energiliselt masaaži teeb, proovin vahepeal ooteruumist kaasa haaratud piparmündi teed rüübata. Natalja soovitab mul säärase ilmetu ilmaga hoopis ergutavat rohelist teed juua. Paistab, et tal on kõik vastused olemas ja küsima ei peagi. Mulle avaldab muljet, et ta segab ise erinevatest õlidest SELLE ÕIGE massaažiõli kokku. 

Selle hoolitsuse juures on kõige põnevamad just ürdikubud, mida Natalja hoiab spetsiaalses kapis soojas ning võtab välja vaid siis, kui ta neid õrnalt kehale surub. Nagu ma Meritoni lehelt lugesin, peaks see hoolitsus vereringet ja meeli ergutama. Vereringe paneb tõesti suurepäraselt tööle ja ürdikubude lõhn viib mind mõtetes päikesepaistelisele heinamaale.

Ürdikubud saan Nataljalt kaasa ning päev hiljem segan endale Marja Entrichi külmpress nisuiduõlist ja Tautropfeni Amea õlist kokku mõnusa massi, soojendan potti koos ürdikubudega ahjus sütel ning teen siis endale ise väikese koduse spaa. Kui lähed Meritonisse ürdikubudega massaaži võtma, küsi kindlasti kubud kaasa. Kavatsen endale neid ka ise meisterdada ning saunas kasutusele võtta. Miks ma varem selle peale ei tulnud?
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig