Thursday, September 13, 2012

Outfit: Töö ja lõbu

Need pildid on tehtud 22 päeva enne, kui presindent Toomas Hendrik Ilves kuulutas välja Euroopa Stabiilsusmehhanismi (ESM) asutamislepingu ratifitseerimise ja rakendamise seaduse.

 Käisin 30.augustil riigikogus oma tööandja Delfi jaoks intervjuusid tegemas. Toona toimus riigikogus ESM-i asutamislepingu ratifitseerimise ja rakendamise seaduse teine ja kolmas lugemine ning mul oli vaja paar lugu teha. Pärast tööd tuleb mõistagi ... Lõbu. 


Riigikogu ees toimus sel päeval kõva piketeerimine ESM-i vastu ja ma mõtlesin, et tasub hetke kasutada ning poseerisin piketeerijate taustal. Kus sa ikka järgmisel korral nii ideaalse tausta leiad? Ühele piketeerivale prouale ma suurt ei meeldinud ja ta tegi ettepaneku minu kleidile midagi punase huulepulgaga kirjutada. Selleks ajaks kui pahur proua kotist huulepulga välja võttis, olid pildid tehtud ja tulin tulema. Kui edaspidi veel mõne piketi otsa satun, poseerin ilmtingimata nende taustal. Vaata vaid seda siniste prillidega härrat, kes seisab minust paremal! Selliseid leiab ainult elust enesest.

Nevski katedraal minu prillidel ja põlvedel.


Kleit on Bastioni Moemaja looming. Sobib ideaalselt selga nii tööl kui puhkehetkel. Kevadel käisin Bastioni Moemajas ja tegin nende telgitagustest blogisse põhjaliku loo. Loe SIIT.

Kingad: Old Navy Päikeseprillid: Liz Claiborne Fotod: Eva Ligi
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig