Sunday, September 2, 2012

Kolmas vaatus: Di pidu basseinis

"Laura, kas sa läheksid õhtukleidiga basseini?" küsisin meie "Muutumismängu" viimast pildiseeriat ette valmistades. Alati kõigutamatu Laura vaid naeratas talle omaselt ja nii see pildiseeria alguse sai! 



Ma olen veendunud, et kui printsess täna Diana elaks, oleks ta vähemalt ühe peo basseinis lõpetanud. Käbi ei kuku ju kännust kaugele. Alles see oli, kui me lugesime prints Harry seiklustest. Just Harry basseinis pidutsemine andis mulle mõtte paluda Laural basseinis õhtukleidiga üks tiir teha. 


Mul on pööraselt hea meel nende meeleolukate kaadrite eest, mida meie tiim tegi. Avon toetas meid selle pildiseeria jaoks meigitoodetega ja nende Super Shock sari pidas Laural vastu ka basseinis ujudes. Soovitan soojalt! Ma tänan fotograaf Meisi Volti, meigikunstnik Meelika Tammeveskit ja juuksur Maarika Heeringut aja ja ande eest. Mul endal oli pööraselt hea meel vahelduseks stilistikat teha ja oma kleidid ning kübarad kapist välja tuua. 
Aitäh Meriton Grand Conference ja Spa hotellile, kus meie pildiseeriad on tehtud. Ja ma tänan Laura Kõrvitsat. Ilma tema fotogeenilisuseta poleks see pildiseeria sündinud. Juba järgmisel kuul on Stellariumis uus muutuja. Mina tean kes ta on ja ma tean, kelleks ta saab. Sina veel ei tea. See ongi põhjus, miks tasub Stellariumisse alati tagasi tulla.

SHARE:

1 comment

  1. Seeria viimane foto erineb pisut - nii tunde kui ka kvaliteedi poolest...

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig