Monday, September 17, 2012

Giveaway: Võida MaxFactori uusim jumestuskreem

Stellarium loosib traditsioonilises esmaspäevast esmaspäevani kestvas loosis välja kolm Max Factori uusimat jumestuskreemi. See on tõesti ideaalne toode, mis ühendab endas meigi aluskreemi, päikesekaitsefaktoriga jumestuskreemi ja oskuslikult valitud peitekreemi ning tagab veatult mati jume kogu päeva vältel.    

See on ühtlasi Max Factori esimene 3-ühes toode: Facefinity All Day Flawless 3-in-1 jumestuskreem koondab ühte pudelisse kolm professionaalset meigivahendit – püsiva ja katva aluskreemi, SPF 20 päikesekaitsefaktoriga jumestuskreemi ja korrigeeriva peitekreemi. Üheskoos tagavad need kolm professionaalset meigivahendit kogu päeva püsiva katvuse ja mati aluspõhja ükskõik millise jumestuse tarbeks.



Uus Max Factor Facefinity All Day Flawless 3-in-1 jumestuskreem tuli müügile alles sel kuul ja võin öelda, et toode on kuum-kuum! Sel nädalal saad lugeda ka põhjalikumat arvustust. Puuderkreemi hind on 17, 40 EUR.

MÄNG ON LÕPPENUD. VÕITJAD leiad Stellariumi Facebooki lehelt.

Kuidas võita endale uus MaxFactori puuderkreem?

Sa pead olema Facebookis nii MaxFactor EE fännilehe kui ka Stellariumi sõber. Kasuks tuleb, kui oled Stellariumi follower.
  
MaxFactor EE fännilehega saad liituda SIIN
Stellariumi Facebooki lehega saad liituda SIIN

Jaga seda linki enda facebookis/twitteris/blogis. Kirjuta Stellariumi Facebooki selle loo alla, milliseid MaxFactori tooteid oled kasutanud või mida ihaldad. Tähelepanu! Mängus osalevad vaid need, kes linki kindlasti sheerivad.

Kellel ei vea Facebookis, võib vedada Instagramis. Lisaks kolmele puuderkreemile läheb loosi üks MaxFactori minilakk kõigi nende vahel, kes liituvad või on juba liitunud Stellariumi Instagramiga SIIN

  Nauditavat nädala algust!
SHARE:

17 comments

  1. Mulle väga meeldivad Maxfactori ripsmetuššid, päikesepuuder ja Colour Elixir huulepulk :)

    reelika.metshein@gmail.com

    Jagasin http://saapapael.blogspot.com/2012/09/stellarium-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. http://ddaisyy.blogspot.com/2012/09/giveaway.html jagasin!!

    olen kasutanud MaxFactori jumestuskreemi kui ka erinevaid ripsmetušše. Alati toodetega rahule jäänud! :)

    ReplyDelete
  3. Olen kasutanud ripsmetušši MAX FACTOR 2000 Calorie, kiidan väga! Samuti on mul olnud mõned lauvärvid, mis tõesti olid väga head.

    Jagasin ka linki:)

    ReplyDelete
  4. Olen kasutanud MaxFactori erinevaid ripsmetušše ja ühte jumestuskreemi.(nime vms ei mäleta) Toodetega olen rahule alati jäänud, tohutult head. ;)

    JAGASIN: http://mrsjanie.blogspot.com/2012/09/blog-post_17.html

    (Olen facebookis mõlema lehe fänn)

    ReplyDelete
  5. Olen MaxFactor EE fänn fcebookis, olen Stellariumi fänn facebookis, olen Stellariumi follower siin ja ka Instagramis. Vastus küsimusele kirjutatud facebooki loo alla! Jagatud ka! :)

    ReplyDelete
  6. http://hereyesweredead.blogspot.com/2012/09/miitsajou.html jagatudd :D
    Laikisin mõlematlinki. Olen kasutanud ja kasutan hetkel MaxFactori ripsmedušši - ülihea on, teeb väga pikaks ripsmed.

    ReplyDelete
  7. Juba jagatud Teie link, täitsa avalikult facebookis. Samuti laigitud ka lehed, mille fänniks pidi hakkama et osaleda loosis.

    Kuna olen ikka veel selle ÕIGE jumestuskreemi otsinguil, siis loodan võita ja tõdeda et see on ka nii hea nagu jutus ja sobib.

    ReplyDelete
  8. Jumestuskreemid on mu lemmikud, olen kasutanud ka ripsmetušše ja lauvärve...võin öelda,et kõik tooted on väga head! Jagatud FBs korduvalt!!! ;)

    ReplyDelete
  9. Max Factory jumestuskreemid on parimad! Olen kasutanud ka lauvärve, ripsmetušše, jm erinevaid tooteid...kõigega olen rahule jäänud ;)Väärt kaup!
    Jagatud ka FBs!

    ReplyDelete
  10. Jumestuskreemid on ikka parimad, kuigi ka teised tooted on olnud väga head ;)

    ReplyDelete
  11. Olen proovinud ripsmetušše. Soovitan kindlasti ka puudrit. Siiani olen rahule jäänud toodetega.

    ReplyDelete
  12. Julgen kõigile soovitada! Tegemist ju professionaalsete toodetega. Olen kasutanud erinevaid tooteid ja kõigiga rahule jäänud ;)
    Jagatud ka FBs!

    ReplyDelete
  13. Like'sin mida vaja, jagasin blogis: http://thisissimplest.blogspot.com/2012/09/osale.html
    ja twitteris: https://twitter.com/angela_loves_sp :)
    Olen kasutanud Max Factory ripsmetušši ja küünelakke ning mõlematega olen väga rahule jäänud :) Ripsmetušš püsis peal kaua ning ei läinud kergesti laiali, küünelakid püsisid samuti kaua peal ning ei pidanud umbes viis kihti peale kandma, et soovitud tulemus saada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina kasutan ainuld Max Factory jumestuskreemi ja seda ma kindlasti mingil juhul ei vaheta seda teise firma vastu.olen väga rahul Max Factory jumestus tootega:D

      Delete
  14. Max Factory jumestuskreemid on väga head, sama võin öelda ka lauvärvi kohta, kiidan.

    ReplyDelete
  15. Minu lemmikud on Max Factory jumestuskreemid olen nendega väga rahul ja teistejumestuskreemide vastu ei vaheta.Max Factory jumestuskreemid on parimad:D

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig