Wednesday, July 11, 2012

Miks võtta tuubist? Näppa suhkrutoosist!

... või hoopis soolatopsist või kohvitopsist. Täna peatun keha koorimisel, mis peaks igal aastaajal aktuaalne olema. Suvel käivad aga kauapüsiv päevitus ja sile nahk käsikäes. 

Olenevalt nahatüübist soovitatakse keha koorida üks kuni neli korda kuus. Kuivem nahk ei vaja sagedast koorimist, ühest või kahest korrast kuus täiesti piisab. Ma ise kipun keha koorima nädalas korra. See on lihtsalt nii mõnus rituaal. 




Kehakoorijaid on poodides igal sammul ja lettide kaupa ning kiiretel aegadel on mugav seda tuubist võtta. Kuid tegelikult on sul kodus oluliselt vahvamaid vahendeid, millest endale hea tahtmise juures mõnus koorija valmistada. Ma kasutasin keha koorimiseks mõnda aega kohvipaksu ja siis meresoola. Viimast segasin oliivi- või seesamiõliga.

Viimasel ajal olen kasutanud keha koorimiseks hoopis fariinsuhkrut, mida olen seganud Marja Entrichi külmpress nisuidiõliga. Ma olen Entrichi nisuiduõlist olnud vähemalt kaheka aastat kirglikult sõltuvuses. See tagasihoidliku lõhnaga õli sobib hästi juuksemaskide tegemiseks, päevakreemi alla ja on üldse täielik ime. Kuid külmpressõli asemel võib vabalt kasutada oliivõli.

Keha koorin enamasti enne magama minekut ning siis lisan fariinsuhkru ja nisuiduõli segule mõned tilgad eeterlikku lavendli õli, mis on rahustava toimega. Hommikul või  uimasel päeval on ideaalne ärataja apelsiniõli või sidrunhein, mida fariinsuhkru ja nisuiduõli segule lisada. Ma kasutan tavaliselt enne dušigeeli ja lõpuks omatehtud koorijat. Nahale jääb nisuidu- ja eeterlikuõli segu nii mõnus, et kehakreemi polegi vaja. Vot sellised lood. Milliseid koorijaid sina oled ise teinud?     

Marja Entrichi porgandiõlist kirjutasin juba veebruaris. Selle kohta saad lugeda SIIT.
SHARE:

4 comments

  1. Kust seda Entrichi õli saab? :)

    ReplyDelete
  2. Näites www.marja-entrich.eu. Paki saatmine pakiautomaati tasuta.

    ReplyDelete
  3. mina olen ainult kohvipaksuga koorinud ja sedagi maal olles... linnas kardan, et võib torud ära ummistada :) aga see suhkrukoorija "retsept" tundub küll imelihtne, nii et proovin järele :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig