Thursday, July 5, 2012

Head isu! Maasika-besee magustoit

Juuli algus tähendab minu jaoks Eesti maasikaid. Maasikaid, maasikaid ja veelkord maasikaid. Lisaks algavad mul kodus aiapeod ja selleks puhuks jagan ühe eriti lihtsa maasika-besee magustoidu.

Kes ei armastaks maasikaid? Neid on mõnus niisama süüa ja nenest saab teha imelisi kooke. Kõige lihtsam viis on maasikaid jäätisega pakkuda. Ma lisasin jäätisele värske besee ja tulemus ... Viib keele alla.


Mida sul on vaja?

Besee
Maasikad
Jäätis

Ma küpsetan vahel beseed ise, aga sel korral säästsin aega ja ostsin poest karbikese. Magustoit jääb mõnus just värskete beseedega. Purusta besee magustoidu kaussidesse ja lisa tükeldatud maasikad.


Maasikatele purusta taas peale beseed.


Ja lisa jäätis. Ma ostsin Regati koorejäätise, mis on poe kirevas valikus üks mu lemmikuid. 
Selle ülimalt lihtsa magustoidu eelis on, et kõiki komponente võid lisada täpselt nii nagu ise heaks arvad. Kui oled suur maiasmokk, siis ära beseega kokku hoia. Magusat neljapäeva sulle!


VAATA KA RETSEPTI: MAGUS AMPS HOMMIKUKS SIIT.

SHARE:

2 comments

  1. Kindlasti proovin teha kui on magus maasikas. Praegu on müügilettidel natuke hapumaasikas. Väga ilus serveerimine!

    ReplyDelete
  2. Uuu. Kuidas sa beseesid tavaliselt valmistad? :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig