Saturday, June 2, 2012

Väike maja Capril ...

... tegelikult meenusid mulle seda pilti vaadates kaadrid sarjas "Väike maja preerias". Kas mäletad neid kübaraid ja kleite? Ma oleksin selle välimusega vabalt kõrvalosa saanud.

 Täna nii palju põnevat, et toon sinuni veel ühe variandi Collistari Capri kollektsiooni meigist, mille tegi mulle meigikunstnik Meelika Tammeveski. Lisaks jagan lugejatele ära oma kõige lemmikuma Capri kollektsiooni toote, mida on ka selle meigi juures kasutatud. 
 
Foto ja meik: Meelika Tammeveski

Sellel pildil on mul lõpuks ometi peas minu oma juuksed ja et lisada volüümi, krabasin ühe kübara pähe. Kollane kleit nõudis ka soojemat huulepulka ja siin kannan topglossi nimega "Mandarino". Nagu fotolt näha, on see oranžikas toon täitsa tore. Ujeduse tõttu poleks see toon olnud minu esimene valik nende nelja topglossi seast, mida testisin, kuid nüüd hakkan edaspidigi oranžikaid huulepulki kasutama. 

Topgloss nr. 17, "Mandarino"

Lähemal ajal võtan Collistari nädala kokku suure galeriiga ja avaldan erinevaid fotosid, mida sessiooni ajal tegime ja mis postitustesse ei mahtunud. Lisaks on mul on sulle ära jagada Collistari poolt üks eriti uhke Silk Effect Blusher & Eye Shadow nimega "Trama Ambrata"



Kui peaksin Capri sarjast valima ühe hiti, siis just see saaks kuldmedali. Siidine jume vaatab ka sellelt pildilt vastu. Karbis on kolm tooni ja nendega saab teha nii sulni silmameigi kui ka rõhutada oma jumet.

Kuidas seda võita? Reeglid on ikka samad: Follow mind ja Liitu Stellariumi Facebookiga SIIT. Jaga seda linki enda blogis/twitteris/facebookis. Kirjuta Facebooki selle postituse alla, milliseid Collistari tooteid oled proovinud või plaanid testida ja esmaspäeva õhtul valin välja ühe õnneliku. Minu poolt kõik. Sinu käik! Good Night, and Good Luck.

SHARE:

2 comments

  1. Mitte kõrvalosa, vaid peaosa oleksid saanud selle välimusega!
    See meik meeldib neist kõige enam!

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig