Saturday, May 19, 2012

Ma ei jäta teid poodi ...

Viimased päevad on möödunud vaikselt. Olen suurpuhastuse käigus sorteerinud oma garderoobituba ja imestanud, kuidas minu kappi on sattunud L ja M suuruses riideid ja mõned kingapaarid, mis on koguni nr. 39. 

Ma ise kannan rõivaid number 36 ja jalanumber on mul samuti 36. Kuid see pole läbi aastate takistanud mul soetamast endale suuremaid rõivaid ja kingi. Need Karl Lagerfeldi disainitud kingad on vägagi nr.39. 


Enam kui naiivne oleks loota, et mu jalg veel kasvab. Aga ma võin mõningaid kingakesi hoida lihtsalt karbis ja neid aegajalt vaadata. Vahel on nad aga interjööri kaunistuseks.
 
 Tõde on see, et ma pole aegajalt vintage-poodides, turgudel ja second-hand kauplustes ringi vaadates raatsinud jätta endast maha riideid või kingi, mis võiksid minna selga mu emakesele või sõbrannadele. Ma ei unusta päeva, kui leidsin päris ehtsad Manolo Blahnikud. Minu jalast kaks numbrit suuremad. Vaatasin neid ja ütlesin: "Ma ei jäta teid poodi ...". Täna kõnnib nendes Manolodes mu sõbranna. Mul on nendest isegi mälestuseks foto, mida võid lahkesti uurida.


Osad riided on mu garderoobis aga suuruses L ja M. Sest kuidas sa ikka jätad poodi Mulberry mantli, Yves Saint Laurenti kampsiku või Oleg Cassini pintsaku? Oleg Cassinist kirjutasin hiljuti pikemalt postituses: Lugemiselamus: ela elegantselt!

Kunagi töötasin stilistina ja siis läks vaja kõiksugu kummalisi aksessuaare, rõivaid, kübaraid ja kingi. Ka sellest ajast on mul kappi palju põnevat jäänud. Sellised lood on minuga. Nüüd sa tead, et minu praktiline meel pole mulle alati truu. Aga ära kellelegi räägi, eks.

Muide, internetist oma garderoobile lahendusi otsides leidsin hoopis kaks kappi, mis tegid pilgule pai. Kuidas sina oled oma garderoobi organiseerinud? Jaga mulle julgelt oma nippe ja soovitusi kommentaariumis. Jagatud nipp on ikka jagatud nipp.


SHARE:

2 comments

  1. Mul süljenäärmed liiguvad. Kas Mulberry mantlist leiad pildi? Kui oleksid nõus müüma, ostaksin ära. Olen NR 38.

    ReplyDelete
  2. Vaataksin meeleldi pilte, kui müüksid midagi, äkki jääb midagi silma :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig